دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید NBA 2K16 برای آیفون و اندروید

بازی جدید NBA 2K16 برای آیفون و اندروید ، بازی بسیار زیبای ان بی ای 2016 در سبک ورزشی می باشد که به تازگی توسط استدیو بازی سازی 2K Sport برای سیستم عامل های آیفون و اندروید منتشر شده است . شما در این بازی با انتخاب کردن کاراکتر ها و تیم خود می توانید مسابقه ی خود را آغاز کنید و با مهارت بالا بتوانید حریفان را یکی پس از دیگری شکست دهید . بازی NBA 2K16 دارای گرافیک بسیار بالا و گیم پلی بسیار جذابی می باشد که شباهت بسیار زیادی به نسخه PC این بازی دارد . بازی NBA 2K16 با قیمت بسیار بالای $7.99 در اپ استور و گوگ پلی عرضه شده است که هم اکنون می توانید به صورت رایگان از دانلود فارسی دریافت نمایید . انیمیشن های جدید که ارائه حرکت نرم و صاف و بیان واقع بینانه تر همراه با کنترل های جدید و پشتیبانی گسترش دستگاه به این نسخه اضافه شده است .

 

ویژگی های بازی NBA 2K16 :

گرافیک بهبود یافته و عملکرد بازی

کنترل های جدید برای گیم پلی جذاب تر

– قابلیت کسب و لذت بردن از پول مجازی

– در دسترس بودن تیم به عنوان قهرمانی اروپا

  فروشگاه NBA ارائه می دهد تجهیزات ، دادگاه ها ، VC ، محتوای به روز شده و …

پشتیبانی از کنترل فیزیکی

– دارای موسیقی متن فیلم های جدید

The NBA 2K franchise is back with the most-true to life NBA experience to date with NBA 2K16. NBA 2K16 is packed with enhancements, new features, updated rosters, and more opportunities to earn Virtual Currency. NBA 2K16 also includes the popular MyCAREER mode as well as a new soundtrack curated by pop super-producer DJ Mustard, renowned producer and rapper DJ Khaled, and legendary hip-hop producer DJ Premier

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *