دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Race Of Champions برای اندروید

بازی جدید Race Of Champions یک بازی بسیار زیبا در سبک ماشین سواری که به تازگی توسط استدیو بازی سازی Invictus Games Ltd برای دیوایس های اندروید منتشر شده است . خود را آماده کنید که باید مسابقات هیجان انگیزی را تجربه کنید و با مهارت بالای خود بتوانید رقیبان خود را پشت سر بگذارید . در بازی Race Of Champions می توانید مهارت های مسابقه ای خود را از طریق یک سری از اتومبیل های مختلف در مسابقه به صورت یکسان در یک مسیر موازی تست کنید . مسابقات در این بازی به صورت حذفی برگذار می شوند که هیجان بیشتر را کاربر می تواند تجربه کند . بازی Race Of Champions دارای گیم پلی جذاب و گرافیک بالایی می باشد که توانسته به همین دلایل امتیاز 4.3 از 5 را در گوگل پلی به خود اختصاص دهد . در شروع این بازی شما در تورنومنت های مختلفی شرکت خواهید کرد و باید با حریفان به مسابقه بپردازید و در آخر امتیازات بالایی به نفر اول تعلق میگیرد .

 

ویژگی های بازی Race Of Champions :

– بازی در سبک ماشین سواری

– تصاویری خیره کننده با اتومبیل بسیار دقیق

– دارای آهنگ های مهیج، گاراژها و رانندگان مسابقه

3 حالت بازی منحصر به فرد : مسابقات قهرمانی ، دوئل و چالش زمان

– کنترل کردن ماشین خود به صورت خیلی حرفه ای

مشاهده بازی از دوربین های متعدد

– قابلیت ارتقاء قدرت ماشین خود

– بازی رایگان در گوگل پلی

– نیازمند اندروید 2.3 به بالا

– دارای زمین های مختلف و هیجان انگیز برای مسابقه

– دارای گرافیک بالا و گیم پلی جذاب

 

Grab your chance to race with the greatest champions of car racing in the official game of Race Of Champions event
In ROC, the thrilling knockout tournament, where the world’s greatest drivers battle against each other, you can test your racing skills through a series of head-to-head races in identical cars on a parallel track

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *