دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید Rally racer Drift برای آیفون ، آیپد و آیپاد

بازی جدید Rally racer Drift از سری بازی های جذاب و مهیج رالی است که به تازگی برای دیوایس های IOS منتشر شده است . شما در این بازی باید سطح رانندگی خود را به چالش بکشید و با رانندگی حرفه ای خود از حریفان قدرتمند تر ظاهر شوید . بازی Rally racer Drift در جاده های خاکی برگذار می شود و یک محیط جذابی را برای شما فرام می آورد .  در بازی Rally Racer Drift با اتومبیل های فوق العاده قدرتمند خود که برای دریفت ساخته و پرداخته شده اند در جاده های خاکی و پر گرد و غبار به مسابقه با حریفانی سرسخت میپردازید . بازی Rally racer Drift دارای 8 ماشین فوق العاده می باشد که می توانید با انتخاب کردن یکی از آن ها به مسابقه با رقیبان بپردازید . این بازی با گرافیک بالای خود و گیم پلی قوی توانسته پس از عرضه در اپ استور محبویت بسیاری پیدا کند ، همچنین می توانید بازی Rally racer Drift را بصورت آنلاین بازی کنید . در این بازی باید شما مهارت دریفت زدن را داشته باشید زیرا که جاده در این بازی پر از پیچ و خم میباشد . علاقه مندان به بازی های ماشین سواری می توانند لذت کافی از یک بازی رالی در صحرا را در این بازی ببرند .

 

ویژگی های بازی Rally racer Drift :

– گیم پلی قوی

– دارای 8 اتومبیل قدرتمند

– مسابقات مختلف با حریفان

– قابلیت ارتقاء قدرت ماشین ها

– گرافیکی فوق العاده و واقعی گرایانه

– بازی کردن بصورت آنلاین

– دارای مراحل های مختلف

THE BEST RALLY EXPERIENCE SO FAR
You will fill the roads with dust thanks to specially developed car physics and effective drift system for you to feel the real rally experience

8 DIFFERENT CARS ARE WAITING FOR YOU TO STEP ON YHE GAS!
Thanks to the realistically recreated cars, you will feel the speed and action in your veins

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *