دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی جدید RESCUE Heroes in Action برای آیفون و اندروید

بازی ESCUE Heroes in Action خود را برای عملیات هیجان انگیز آتش نشانی آماده کنید . این بازی در سبک اکشن اجرا می شود که تازگی برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر شده است . در بازی RESCUE Heroes in Action با استفاده از واحد آتش‌ نشانی وارد عملیات‌ های واقع‌گرایانه و هیجان‌ انگیز میشوید به گونه ای که در آن تصمیمات شما مرگ و زندگی انسان ها را تعیین می‌کنند . شما باید خیلی با دقت و پرتلاش در این بازی ظاهر شوید تا بتوایند خود را با مهارت بالا به عملیات در نظر گرفته شده برسانید . بازی RESCUE Heroes in Action توسط استدیو rondomedia GmbH طراحی شده است و به قیمت 2.99$ در اپ استور و گوگل پلی عرضه شده است که هم اکنون می توانید به صورت رایگان از دانلود فارسی دریافت نمایید . داستان بازی از رویدادها و سوانح واقعی است و در نقاط مختلف شهر به وقوع رخ می دهند که شما باید در اسرع وقت خود را به محل حادثه برسانید .

 

ویژگی های بازی RESCUE Heroes in Action:

– دارای گرافیک بالا

– یادگرفتن عملیات آتش نشانی

سفارشی سازی لباس و وسایل نقلیه آتش نشانی

انواع مختلفی از حالات آتش نشانی واقع بینانه در شهرستان های بزرگ  از جمله فرود اضطراری توسط یک هواپیما ، انفجار گاز ، یک تصادف ماشین و شعله در یک پالایشگاه نفت

سیستم کنترل نوآورانه برای آتشنشانان و کامیون های آتش نشانی

فریبنده ترکیبی از شبیه سازی و استراتژی

– دارای ماموریت های مختلف و هیجان انگیز

RESCUE: Heroes in Action: Rising Storm is the first expansion for the popular RESCUE: Heroes in Action. RESCUE: Heroes in Action : Rising Storm adds a new scenario, 10 missions, new emergency vehicles, 4 new and unique characters and much, much more to the main game.Ravaged by the fierce coastal storm Nina, which caught the city completely off guard, disaster control is rushing to rescue citizens from the impending floods in the hopes of averting a large-scale catastrophe. The people need a hero they can look up to! Are you ready for the challenge?What the media is saying about RESCUE: Heroes in Action:”The game offers a whole load of fun, excitement and action. If you want to prove yourself as a firefighter, RESCUE: Heroes in Action is exactly the right Android game for you.” www.androidmag.de .“With RESCUE: Heroes in Action, rondomedia proves that more challenging strategy and simulation games can be fun on mobile devices too.

به روز رسانی :

1394/8/11
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *