دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی زیبای Duelyst Launcher x64 v0.0.10 برای کامپیوتر

Duelyst از سری بازی های استراتژیک و تازه منتشر شده از شرکت بازی سازی Counterplay Games می باشد که در سال 2016 برای برای سستم عامل ویندوز به بازار جهانی معرفی و عرضه شده و در میان گیمر ها از نمره ی بسیار خوبی برخوردار می باشد ، بازی Duelyst شما را در یک محیط متفاوت و فانتزی به همراه مبارزات تن به تن قرار می دهد . درباره ی شرکت بازی سازی Counterplay Games می توان گفت که یک شرکت تازه تاسیس اما موفق در زمینه ساخت بازی های رایاته ای است ، بازی Duelyst به صورت تک نفره و چند نفره و چند نفره آنلاین قابل بازی می باشد . سبک استراتژیک یکی از سبک های محبوب و البته قدیمی در بین بازی های رایانه ای می باشد که از محبوب ترین بازی هایی که در این سبک منتشر شده است می توان به Worms W.M.D و Crusader Kings و همچنین Counter-Strike اشاره کرد

سایر توضیحات : در بازی Duelyst ، شما در قالب یک تیم ، به صورت تن به تن به مبارزه می پردازید که باید با چیدن نقشه درست و کار گروهی در هر مرحله پیروز شده و آپدیت های جدید برای شروع مرحله بعدی باز کنید . هر مرحله از بازی بین پنج تا ده دقیقه به طول می انجامد و قابل ذکر است که بازی Duelyst در مجموع نزدیک به چهارصد مرحله هیجان انگیز و اکشن دارد که هیچ کدام از مراحل شبیه به هم نبوده و شما برای انمام هر مرحله ، می بایست با برنامه ریزی و کاره تیمی و به کمک باز کردن کارت های مختلف  که در طول بازی برای شما باز می شوند هر مرحله را پشت سر بگذارید و به قدرت و توانایی های خود اضافه کنید . لازم به ذکر است که بازی Duelyst از گرافیک خوبی بر خوردار میباشد و در کنار یک تصویر خوب ، افکت های صدای هیجان انگیز و گیم پلی جدید و متفاوت ، شما را ساعت ها سرگرم خود می کند و رضایت گیمر را از یک بازیه استراتژیک و Head-to-head جلب می نماید . در مجموع میتوان بازی Duelyst را در بین گروه بازیهای قدرتمند و دارای خلاقیت و رتبه بالا در سبک خود معرفی کرد که می بایست منتظر نسخه های جدید این بازی در اینده باشیم .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Duelyst

مشخصات بازی  Duelyst :

نام بازی : Duelyst

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Counterplay Games.

منتشر کننده : Counterplay Games.

سبک بازی : اکشن , ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Duelyst