دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Prison Break Lockdown 1.03 برای اندروید

بازی Prison Break Lockdown یکی از بازی های بسیار زیبا و گرافیکی در سبک بازی های فکری و ماجراجویی می باشد که توسط کمپانی بازی سازی Amphibius Developers برای گوشی های اندروید عرضه شده است . امروز ما برای همه شما کاربران نسخه پولی این بازی را که با قیمت 0.99 دلار در پلی استور به فروش می رسد را در سایت بصورت رایگان قرار داده ایم تا همه شما از این بازی بسیار لذت ببرید . در بازی Prison Break Lockdown هدف شما فرار از زندان است و باید با حل کردن پازل تمامی راه های فرار را از چهار چوب زندان را به دست بیاورید .

در بازی Prison Break Lockdown شما یک فرد کاملا بی گناه هستید و تمامی شواهد و مدارک بر علیه شما می باشد و دادگاه حکم اعادم شما را صادر کرده است, شما باید تمامی تلاش خود را بکنید و با حل کردن تمامی پازل ها, دستکاری سیستم های زندان, حل معماها و غیره از زندان و از طناب دار فرار کنید . بازی فرار از زندان با گرافیک بسیار بالا بصورت اچ دی و محیط سه بعدی طراحی شده و مناسب تمامی سیستم های اندروید 2.3 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های بازی Prison Break Lockdown را در اختیارتان قرار داده ایم, امیدواریم که از دانلود این بازی لذت ببرید .

ویژگی های بازی Prison Break Lockdown :

– محیط بازی سه بعدی

– گرافیک خیره کننده

– کیفیت بازی HD

– سبک بازی ماجراجویی و فکری

– حل انواع پازل ها و کشف معماها

– پیدا کردن رمزها, کلید و اشیاء پنهان

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید

– پشتیبانی از اندروید 2.3 به بالا

You have been sentenced to death for murder. However, only you know you didn’t commit the crime. Solve the puzzles, discover the hidden objects, manipulate the prisoners and guards, use your skills and do whatever it takes to escape, and maybe then you’ll get a chance to prove your innocence.An addictive prison escape game!Great, challenging and fun puzzles!Hidden objects, locks & keys and more challenges await!Addicting mini puzzles!Gorgeous graphics and different themed rooms!Easy and fun to play!

به روز رسانی :

1394/10/20
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *