دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر 100ft Robot Golf نسخه CODEX

هرگز خود را در پشت یک آسمان خراش و یا انبوهی از درختان گیر نیندازید . 100ft Robot Golf این امکان را به شما می دهد تا بازی گلف را به شیوه دیگری تجربه کنید . در این بازی شما در قالب یک ربات غول پیکر به ایفای نقش می پردازید که سعی دارد توپ خود را به مقصد رساند . در این بازی شما به همراه 4 بازیکن دیگر می توانید مسابقات را در محیط های کوهستانی , شهری و حتی در سطح سیارات تجربه نمایید . برای این سبک از مدل نمایشی کلاسیک استفاده شده است که در آن صفحه نمایش به تعداد پلیرها تقسیم می شود .

سایر توضیحات : 100ft Robot Golf یکی از بازی های سبک اکشن و ورزشی است که توسط کمپانی No Goblin طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . بازی علاوه بر بخش مولتی پلیر و آنلاین از بخش تکنفره نیز برخوردار بوده و در این کمپین , خط داستانی منحصر به فردی روایت خواهد شد . جالب است بدانید برای سخت این بازی از انیمیشن های دهه 90 الهام گرفته شده است , انیمیشن هایی که خیلی ها آنها را بی ارزش و فاقد محتوا می دانستند . تجربه بازی گلف با سبک و سیاق جدید , امکان نابود کردن موانع برای باز کردن مسیر , وجود حالات مختلف , امکان بازی در شهرها , کهکشان ها و اعماق اقیانوس تنها بخشی از ویژگی های این بازی بشمار می آید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر 100ft Robot Golf نسخه CODEX

مشخصات بازی 100ft Robot Golf :

نام بازی : 100ft Robot Golf

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : No Goblin

منتشر کننده : No Goblin

سبک بازی : اکشن و ورزشی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

100ft Robot Golf

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *