دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر 2014 Thief سارق

بازی کامپیوتر 2014 Thief سارق یکی از سری بازی های اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی Eidos Montreal طراحی و ساخته شده و به تازگی کمپانی مشهور Square Enix آن را برای پلتفرم PC به بازار عرضه کرده است . ناگفته نماند برای ساخت این بازی از موتور Unreal Engine 3 استفاده شده است که توانسته تا حد زیادی نظر گیمرها و منتقدان را به خود جلب کند . این بازی چهارمین نسخه از سری بازی سارق می باشد و قرار است دوباره جان تازه ای به سبک کلاسیک بازی های مخفی کاری بدهد . در این بازی پلیر کنترل شخصی به نام Garrett گرت را برعهده دارد که یک دزد حرفه ای است و از افراد پولدار و مرفه سرقت می کند . در این نسخه از بازی نیز مانند نسخه های قبلی , بازیکن باید برای انجام ماموریت های خود از قابلیت مخفی کاری بهره ببرد و با چالش های پیش رو مواجه شود ولی گاهی ماموریت ها آنطور که شما می خواهید پیش نمی روند و چاره ای جز درگیری و خشونت برای شما باقی نمی ماند .

به این نسخه از بازی ویژگی هایی اضافه شده است که باعث می شود نتوان به راحتی از این بازی گذشت . از جمله ویژگی ها می توان به استفاده از تهدید و زور برای به گروگان گرفتن نگهبانان , استفاده از حرکات ترکیبی و انجام کارهایی خاص برای منحرف کردن حواس نگهبانان اشاره کرد . هوش مصنوعی بازی نسبت به نسخه های قبلی به شدت بهبود پیدا کرده و با یک حرکت اشتباه ممکن است نظر نگهبان ها را به خود جلب کنید و نتوانید ماموریت خود را به پایان برسانید . پس از هر ماموریت که به پایان می رسانید , امتیازی به دست آورده و می توانید از آنها برای خریدن تجهیزات جدید و پیشرفته استفاده کنید . جالب است بدانید طرح اصلی داستان بازی از کتاب Victorian and steampunk aesthetics الهام گرفته شده است . گرت یک دزد حرفه ای است که سالها دور از خانه  بوده و پس از مدتی به زادگاهش The City بازمی گردد ولی در آن شهر حکومتی غاصب و ستمگر حکمرانی می کند . تمام شهر را طاعون فرا گرفته روزانه تعداد زیادی از مردم جان خود را از دست می دهند در حالی که ثروتمندان در آرامش کامل به زندگی خود ادامه می دهند و گرت تصمیم می گیرد تا به این روند حکومتی خاتمه دهد . حال وقت آن ایت تا تمامی مهارت های مخفی کاری خود را که تا به امروز در بازی های زیادی به دست آورده اید , در این بازی به نمایش بگذارید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .
 

مشخصات بازی Thief :

نام بازی : Thief

نام بازی (فارسی) : سارق

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2014

شرکت سازنده : Eidos Montreal

منتشر کننده : Square Enix

سبک بازی : اکشن و ماجرایی