دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر 5Star Rio Resort نسخه F4CG

5Star Rio Resort لوسی دختر یک فرد ثروتمند که صاحب هتلی می باشد، است. در نهایت او این شانس را برای خود استدلال می کند که او وارث تمام اموال و فرمانروایی خانواده خود خواهد بود. حال لوسی تصمیم گرفته که برای خود یک هتل پنج ستاره با سرمایه ای بسیار اندک بنا کند و بسازد. آیا لوسی به انتظارات خانواده اش رسیدگی می کند؟ بنابراین به کمک لوسی بیائید و به او کمک کنید تا در این بازی رنگارنگ به هتل پنج ستاره خود برسد و از تعطیلات نهایت لذت را ببرد. تعطیلاتی در کنار دریا و درختان نخل و بسیاری چیزهای هیجان انگیز و چالش های فراوان که در انتظار شما نشسته اند. برای به حقیقت پیوستن رویاهایتان باید پول بیشتری کسب کنید و سطح های مختلف بازی را پشت سر بگذارید. بنابراین همه جادوهای زیبای دریای جنوب را کشف کنید و تعطیلاتی خارق العاده را رقم بزنید.

سایر مشخصات : شما در این بازی جذاب می توانید تجربه ای متفاوت از تعطیلات داشته باشید. به یک مدیر جوان کمک کنید تا بتواند هتل لوکس خود را بسازد. علاوه بر هتل باید 20 بنای دیگر شامل هتل، کافه، استخر، مرکز ورزشی، سینما و… بسازید و از آنها بهره برداری کنید. باید تحقیق کنید و راهکار ارائه دهید! این بازی که داری گرافیکی HD و دستی می باشد قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. به علاوه از بیش از 96 مرحله که در بازی تعبیه شده است نهایت لذت را ببرید.

دانلود بازی کامپیوتر 5Star Rio Resort

مشخصات بازی  5Star Rio Resort :

نام بازی : 5Star Rio Resort

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار :  30Jun, 2017

شرکت سازنده : rokaplay

منتشر کننده : rokaplay

سبک بازی : Casual

لینک مرتبط : STEAM

5Star Rio Resort

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *