دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر A Long Way Home

در دویستمین روز از یک ماموریت یک ساله ، موتور فضاپیما ی شما مشکل پیدا کرده است و شما در فضا گیر کرده اید در حالی که صد سال نوری با زمین فاصله دارید . شما باید در هر قدم یک سال نوری به زمین نزدیک تر شوید ، این یک راه طولانی خواهد بود .شما باید از این سیارک به آن سیارک سفر کنید و به اندازه ی کافی “Dark Matter ” جمع آوری کنید تا بتوانید به پورتال بعدی وارد شوید .حتی کوچک ترین محاسبات اشتباه ممکن است شما را به کام مرگ بکشاند .وقتی با تخته سنگ های انفجاری ، دنباله دار های کوچک و عناصر خطرناک دیگر رویارو می شوید این محاسبات حتی سخت تر هم می شوند .

سایر توضیحات : بازی A Long Way Home ابتدا برای iPad منتشر شد و هنگامی که سعی می کرد راه خودش را به پلتفرم PC باز کند  کاملا بازسازی شد ، بخش های هنری بازی با رزولوشن بالاتری طراحی شدند و بازی به حالت “Widescreen” تبدیل شده است .صدا های موجود در بازی مجددا ضبط شده اند و منوهای موجود به طور کامل بازسازی شده اند پس شما می توانید انتظار یک بازی با ارزش را داشته باشید چون A Long Way Home صرفا یک بازی پورت شده نیست . گرافیک زیبا و یک گیم پلی ساده اما لذت بخش از مهم ترین عناصر این بازی هستند .A Long Way Home با کیفیتی که دارد می تواند تجربه ای لذت بخش برای طرفداران بازی های ماجرایی و Casual به ارمغان بیاورد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی کامپیوتر A Long Way Home جدید

مشخصات بازی   A Long Way Home:

نام بازی : A Long Way Home

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Jonathan Mulcahy

منتشر کننده : Jonathan Mulcahy

سبک بازی :ماجرایی ، Casual

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

A Long Way Home

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *