دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

معرفی بازی کامپیوتر About Elise

بازی About Elise داستان پدر و دختری را روایت می کند که دارای توانایی های خاص هستند ،روایت بازی به گفته ی پدر Elise یعنی Owen Scott اینگونه است : ساعاتی قبل من تنها یک نانوا در San Antonio ، Texas  بودم که تمام تلاش خودم را می کردم تا آنچه دخترم نیاز دارد برای او مهیا کنم ، من پدری تنها هستم ، همسرم Rosa پانزده هال پیش دنیا را ترک کرد .آن ستمگران از سازمانی به نام Kiminster Laboratories او را کشتند. آن ها همان کسانی هستند که هم اکنون من و دختر بچه ام Elise  را دزدیده اند ، آن ها بر روی آدم  هایی مثل ما آزمایش می کنندکه با قدرت هایی عجیب به دنیا آمده ایم ، فکر می کنند ما هیولا هستیم ، اما اینطور نیست ما هیچ وقت تصمیم نگرفتیم اینگونه به دنیا بیاییم ، با این توانایی ها ، در مورد من  توانایی که دارم ادراکی خاص است که به من می گوید هنگام خطر کجا بروم و Elise او می تواند …(درِ سلول Owen به آرامی شروع به باز شدن می کند ) چه شد ؟ این چگونه ممکن است ، حالا هرچی ، من باید Elise را پیدا کنم تا در اولین فرصت از اینجا فرار کنیم ، امیدوارم توانایی ادراکم باری دیگر در کنار من باشد …

سایر توضیحات : یک بازی اکشنِ ماجراجویی همراه با پازل هایی که بین شما و هدفتان فاصله می اندازند این بازی از یک توسعه دهنده ی مستقل منتشر می شود که به صورت رایگان بازی را در دسترس عموم قرار می دهد ، داستانی درباره ی سرنوشتی تلخ از یک پدر و دختر ، پدری که همسرش را 15 سال پیش به دلیل ستمگری های سازمانی به نام  Kiminster از دست داد اینبار خودش و دخترش به دام این سازمان افتاده اند . شما باید با حل کردن پازل ها  هرچه سریع تر دختر خود را پیدا کنید و از این آزمایشگاه فرار کنید .گیمپلی بازی بیش تر بر روی عبور از موانع و حل پازل ها تمرکز دارد و صحنه های اکشن کم تری در بازی وجود دارد . در کل می توان گفت با تکیه کردن به داستانِ نسبتا عمیق ، این بازی به همراه پازل ها عنوانی مهیج در سبک ماجراجویی  بوجود  می آورد .

 

*این بازی به صورت رایگان در استیم منتشر خواهد شد *

About.Elise.www.download.ir.Screen

مشخصات بازی About Elise :

نام بازی : About Elise

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Toni Domínguez

منتشر کننده : Toni Domínguez

سبک بازی : داستانی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

About Elise

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *