دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Adrenaline Adventure نسخه PROPHET

آیا تا ب حال علاقه داشته اید که در جنگل های بکر به گشت وو گذار بپردازید ؟ آیا یکی از علاقه مندان به طبیعت گردی می باشید ؟ سبک ماجراجویی برای شما ساخته شده است ، این سبک با انتشار بازی هایی نظیر Tomb Raider جان گرفت و در اوایل صنعت بازی های رایانه ای به دلیل آزادی که به بازی باز می داد شهرت گرفت . در این سبک بازی ها اغلب بازی باز در یک محیط ناشناخته و خطرناک قرار می گیرد و باید با استفاده از قریضه و هوش خویش از خطرات اجتناب کرده و به هدف خود برسد . امروزه این سبک به لطف انتشار بازی هایی نظیر سری Uncharted و ریبوت Tomb Raider تبدیل به یکی از جذاب ترین سبک ها شده است که استودیوهای بازی سازی بسیاری نظیر استودیوی بازی سازی David Pierucci اقدام به انتشار بازی های خود در این سبک می کنند .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Adrenaline Adventure در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی David Pierucci ساخته و روانه بازار شده است . این بازی به لطف سازندگان خلاق خود یکی از متفاوت ترین بازی ها در سبک ماجراجویی می باشد ، سازندگان با ترکیب سبک ماجراجویی ، اکشن ، مسابقه ای و شبیه ساز یک بازی ماجراجویی کاملا متفاوت پدید آورده اند . در بازی رایانه ای Adrenaline Adventure شما در محیط های متفاوتی قرار گرفته و باید با اجتناب کردن از خطرهای محیطی و با سرعت بالا به محل مورد نظر خود برسید زیرا زمان یکی از فاکتورهای اصلی در این بازی می باشد . بازی رایانه ای Adrenaline Adventure در تاریخ 10 نوامبر 2016 ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است ، این بازی همچنین موفق به کسب نمره 100% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Adrenaline Adventure نسخه PROPHET

مشخصات بازی Adrenaline Adventure :

نام بازی : Adrenaline Adventure

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2010

شرکت سازنده : David Pierucci

منتشر کننده : David Pierucci

سبک بازی : شبیه ساز – ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Adrenaline Adventure

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *