دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Adventure Time Finn and Jake Investigations

بازی کامپیوتر Adventure Time Finn and Jake Investigations یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط Vicious Cycle Software طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Little Orbit برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است .

خلاصه داستان : اتفاقات عجیب و غریبی در سرزمین های Ooo در حال وقوع است . خوشبختانه فین و جیک حضور دارند . این ماجراجویی تمامی مهارت های کارآگاهی را مورد ارزیابی قرار می دهد و شما را برای به دست آوردن سرنخ با مشکلات فراوانی روبرو می کند . بازجویی از شاهدان و ارتباط دادن انها با سرنخ های به دست آمده می تواند جذاب باشد . ممکن است در طول مسیر بازی چیزهای زیادی به گوش مشا برسد اما هیچ دلیلی بدون مدرک مورد قبول نیست . گرافیم قابل قبول , امکان حضور در نقش شخصیت ها در ماموریت ها و مراحل مختلف , مشاهده شخصیت ها و مکان های بازی به صورت 3 بعدی برای اولین بار , توانایی تغییر شکل جیک و استفاده از انواع شمشیر منحصر به فرد و اشکال حمله عالی جیک تناه بخشی از ویژگی های بازی است . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید . شما هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جذاب را از سرورهای قدرتمند دانلود فارسی دریافت کرده و از بازی لذت ببرید .

 

مشخصات بازی Adventure Time Finn and Jake Investigations :

نام بازی : Adventure Time Finn and Jake Investigations

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Vicious Cycle Software

منتشر کننده : Little Orbit

سبک بازی : ماجرایی

رده سنی : +7

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam

  • 14 replies
    1. رامین says:

      سلام . ممنون از سایت خوبتون
      من این بازیو با dlc دانلود کردم نصبم کردم بازی اجرا میشه ولی همون اول صفحه سیاه میشه و یه شمشیر وست سفحه میفته و بازی گیر می کنه ممنون میشم کمکم کنید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *