دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Agatha Knife

زندگی را از میان چشمان آگاتای هفت ساله نظاره کنید , دخترکی که خود را در تضادی میان دوستی با حیوانات موجود در مغازه قصابی مادرش و عشق بی اندازه اش به خوردن گوشت , می بیند . با روایتی طنز همراه شوید تا شما را در یک سفر غیر قابل پیش بینی و در جهانی دمدمی غرق کند . آگاتا در مغازه ای کار می کند که آینده موجودات داخلش از قبل تعیین شده و آنها سرنوشتی اجتناب ناپذیر خواهند داشت اما بازی سعی دارد تا بعد دیگری از مفاهیم روان پریشی جهان را نمایش داده و شما باید برای رسیدن به پاسخ دست به هرکاری بزنید .

سایر توضیحات : Agatha Knife یکی از بازی های سبک ماجرایی است که توسط کمپانی Mango Protocol طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . آگاتا پس از آنکه توانایی و مهارت های خود را می شناسد به این موضوع پی می برد , قبل از آنکه به ترس خود غلبه کند باید حیوانات را از روبرو شدن با مرگ نترساند . پس تصمیم می گیرد تا چالش جدید برای خود ایجاد نماید , چالشی که در آن شما باید به هر نحوی شده به حیوانات بفهمانید که قربانی کردنشان یک سعادت ابدی است . روایت ماجرایی خنده دار و در عین حال نمایش گوشه های تاریک زندگی روزمره , گرافیک منحصر بفرد , مقابله با موضوعات بحث برانگیز از دیدگاه یک کودک , کاوش در جهانی پویا و پر جنب و جوش , تعامل با شخصیت های مختلف و کشف داستان های متنوع , موسیقی متن گوشنواز و جهانی روان پریش تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Agatha Knife

مشخصات بازی Agatha Knife :

نام بازی : Agatha Knife

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Mango Protocol

منتشر کننده : Mango Protocol

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Agatha Knife

  • 4 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *