دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Alien Arena Warriors Of Mars نسخه PLAZA

ایا بازی های Deathmatch کلاسیک را دوست دارید ؟ این بازی عنوانی است که تمامی عناصر بازی های کلاسیک را در خودش دارد در حالی که  ویژگی های بازی های مدرن به آن اضافه شده اند بی آن که  اصالت این سبک از بین برود .حتی اگر از طرفداران بازی های آرکید یا علمی تخیلی Retrot هستید این بازی انتخاب مناسبی است . بنا بر این آنچه Alien Arena پیشنهاد می کند بهترین جنبه های بازی های Deathmatch کلاسیک است که با مضامین  آدم فضایی ها و حالت Retro در آمیخته است .این بازی  زمین هایی متنوع دارد که از زمین های بسیار کوچک شروع می شوند و به زمین هایی با ابعاد بسیار وسیع ختم می شوند  ، حالت های گیم پلی متفاوتی نیز برای شما در نظر گرفته شده اند برای مثال Capture The Flag  و Tactical را می توانید به صورت تیمی بازی کنید و لذت ببرید در حالی که حالت های دوئل تک نفره یا حالت Free For All  نیز برای بازی کردن وجود دارند . بازی دارای 23 مرحله ی رسمی است و ده کاراکتر مختلف در آن وجود دارد .تقویت کننده هایی جالب و 10 سلاح مختلف نیز برای ایجااد تنوع بیش تر برای شما در نظر گرفته شده اند .ده ها نقشه متفاوت ، مدل هایی زیبا و تجهیزاتی متنوع توسط  انجمن بازیکنان برای بازی طراحی شده اند . شما می توانید به راحتی در مقابل هوش مصنوعی به صورت آفلاین بازی کنید و از گیم پلی این بازی زیبا لذت ببرید .

سایر توضیحات : Alien Arena Warriors Of Mars یک بازی شوتر کلاسیک است که تنوع خوبی در مراحل  و گیم پلی به شما ارئه می کند  ، بازی های اکشن به خصوص بازی های شوتر کلاسیک همواره جایگاه ویزه ای در میان کاربران داشته اند، این بازی نیز با توجه به ویزگی ها و عناصری که در آن به کار گرفته شده اند می تواند تجربه ای قابل قبول به شما ارائه کند پس اگر از طرفداران بازی های شوتر کلاسیک هستید این بازی برای شما ارزشمند واقع خواهد شد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن کلاسیک کامپیوتر Alien Arena Warriors Of Mars

مشخصات بازی   Alien Arena Warriors Of Mars:

نام بازی : Alien Arena Warriors Of Mars

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : COR Entertainment, LLC

منتشر کننده : COR Entertainment, LLC

سبک بازی :اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Alien Arena Warriors Of Mars

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *