دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Amerzone The Explorers Legacy v1.3.0.6

در سال 1932، شخص Alexandre Valembois، یک شخص جویای نام و کاوشگر به همراه دوست و هم پیمان محلی خود Antonio Álvarez قصد دارند تا نام خود را بر سر زبان ها بیاندازند و با گشت و گذار و کاوش در منطقه مرموز Amerzone شهرتی بدست بیاورند. این شخص با مردم محلی دوست شد و کم کم اعتماد آنها را به دست آورد. از این رو توانست در مراسم مذهبی که شامل یک تخم بسار بزرگ از یک پرنده افسانه بود شرکت کند. Alexandre می خواست تا با ارائه شواهد مختلف از قبیل این تخم بزرگ، به جهانیان وجود این پرنده سفید را به اثبات برساند، از این رو از اعتماد افراد محلی سوءاستفاده کرد و تخم را دزدید. اما دریغ از سفر او به فرانسه که هیچ کس حرف های او را باور نکرد و گفته او به اثبات نرسید. 60 سال گذشت و اتفاقات بسیار زیادی نظیر نظیر جنگ جهانی دوم نیز سپری شد و این منطقه ناشناس هنوز ناشناخته باقی ماند و Antonio Álvarez رهبر این منطقه از ورود افراد به آنجا جلوگیری می کرد. حالا Alexandre Valembois یک شخص بسیار پیر شده و می خواهد تا اشتباهات خود را جبران کند. از این رو یک خبرنگار جوان به سمت او می آید و درباره این سفر مرموز از او سوالاتی می پرسد. حال سوال اینجاست که آیا می توانید به این شخص کمک کنید تا راز پرنده های سفید را کشف کند؟

سایر توضیحات: بازی Amerzone The Explorers Legacy یکی از بازی های بسیار جذاب در سبک ماجرایی و رازآلود است که در آن شما باید پرده از راز منطقه ای بردارید که زادگاه و خانه ی پرنده سفیدی است که وجود او هنوز به جهانیان اثبات شده است. این بازی توسط سازندگان سری بازی های Syberia است و تجربه ماجراجویی بسیار خوبی را در اختیار ما قرار خواهد داد. بازی Amerzone The Explorers Legacy توسط شرکت برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Amerzone The Explorers Legacy جدید

مشخصات بازی Amerzone The Explorers Legacy :

نام بازی : Amerzone The Explorers Legacy

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2001

شرکت سازنده : Microids

منتشر کننده : Microids

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Amerzone The Explorers Legacy

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *