دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر AngerForce Reloaded نسخه SKIDROW

AngerForce  Reloaded یک بازی است با سبک Shoot Em up که به صورت پیمایش عمودی پیاده سازی شده است ، این بازی به شیوه ی بازی های آرکید دهه ی 90 طراحی شده است ، شما در این بازی با ربات هایی سرکش روبرو حواهید شد. به علاوه این بازی دارای یک بخش دو نفره محلی ( با دسته ) است که به شما اجازه می دهد به همراه یکی از دوستان به ماجراجویی بپردازید .این بازی از شیوه ی اصیل هنری  با سبک Cartoon/Comic استفاده کرده است و با تکنولوژی دو بعدی سنتی طراحی شده است .با استفاده از تکنیک free-form deformation می توان گفت کاراکتر های این بازی با دقت تمام طراحی شده اند  و افکت هایی سه بعدی گونه دارند .بازیکنان می توانند کاراکتر خود را تقویت کنند ، در واقع شما می توانید از لیست متنوعی از توانایی های تولید شده به صورت تصادفی توانایی های جدیدی برای خودتان انتخاب کنید. انتخابات شما در توانایی پیشروی در مراحل تاسیر بسزایی خواهد داشت .شما می توانید از میان ده ها توانایی مخصوص یک توانایی برای کاراکترتان انتخاب کنید تا شیوه ی گیم پلی منحصر به خودتان را ایجاد کنید .

سایر توضیحات :AngerForce Reloaded یک بازی  اکشن ماجرایی دوبعدی زیبا است که قابلیت دو نفره دارد  ، این بازی شما را با گیم  پلی زیبا و حرفه ای خودش به دوران بازی های کامپیوتری دهه ی 90 باز خواهد گرداند ، این بازی دارای یک شیوه ی هنری زیبا است که اصالت خاصی دارد .هفت مرحله و ده Boss Battle برای بازی ایجاد شده اند . 4 کاراکتر اصلی برای بازی طراحی شده است که هر کدام 2 توانایی مخصوص و یک بمب بسیار قدرتمند دارند . این بازی به شما اجازه می دهد همانند بازی های Rogue Like ، شیوه ی گیم پلی منحصر به خودتان را بسازید بنابر این می توانید توانایی های کاراکترتان را ویرایش کنید .هر کاراکتر داستان مربوط به خودش را دارد که می توانید به آن ها پی ببرید .بیش از 20 موسیقی زیبا در این بازی استفاده شده است .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن ماجرایی دو نفره کامپیوتر AngerForce Reloaded جدید

مشخصات بازی   AngerForce Reloaded:

نام بازی : AngerForce Reloaded

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Screambox Studio

منتشر کننده : Screambox Studio

سبک بازی :اکشن ، ماجرایی ، Shoot ‘Em Up

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

AngerForce Reloaded

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *