دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Animal Genius بهمراه تمام آپدیت ها

پازل ها و معماها برای ارتقای سطح فکری و هوش کودکان و بزرگسالان طراحی شده است . پازل ها در شکل ها و طرح های مختلف در پلتفرم های مختلف منتشر شده اند ، پازل ها یکی از محبوب ترین سوژه ها می باشند که شما می توانید آنها را در اکثر نقاط پیدا کنید . پازل ها از ابتدا در دنیای بازی های رایانه ای وجود داشته اند و در بازی های مختلف باعث جذابیت بیشتر گیم پلی شده اند . یکی از استفاده های اصلی پازل در دنیای بازی های رایانه ای کمک به ساخت بازی های آموزشی برای کودکان می باشد ، در این سبک بازی ها سازندگان با استفاده از پازل های گوناگون باعث رشد سطح هوش و فکر کودکان می شود . در سال 2003 استودیوی بازی سازی Big Blue Bubble بازی جدید خود را که برای کودکان نیز ساخته شده بود با نام Animal Genius معرفی کرد .

سایر توضیحات : استودیوی بازی سازی Animal Genius با استفاده از فیلم و محیط بسیار زیبا و همچنین پازل های بسیار هوشمند موفق به خلق یکی از زیباترین و درگیر کننده ترین بازی های کودکان شد ، اکثر بازی های کودکان به دلیل عدم جذابیت برای این سنین با موفقیت چندانی روبرو نمی شوند اما بازی مذکور به دلایل فوق با موفقیت چشم گیری روبرو شد . این بازی در ابتدا برای سیستم عامل ویندوز و پس از آن برای کنسول Leapster و Nintendo DS منتشر شد . گبم پلی این بازی طوری طراحی شده است که در ابتدای بازی شما یکی از محیط های بازی را انتخاب کرده و وارد آن می شوید و در ادامه باید در این محیط های پهن آور شروع به یافتن حیواناتی کنید که در محیط اطراف می باشند . بازی رایانه ای Animal Genius یکی از زیباترین بازی های مخصوص کودکان می باشد و یکی از اولین انتخاب ها برای خانواده هایی می باشد که قصد آموزش دادن کودکان خود در سنین پایین را دارند .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Animal Genius بهمراه تمام آپدیت ها

 

مشخصات بازی Animal Genius :

نام بازی : Animal Genius

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Big Blue Bubble

منتشر کننده : Big Blue Bubble

سبک بازی : فکری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Wikipedia

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

Animal Genius

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *