دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Anonymous ME

Anonymous Me یکی از بازی های 2 بعدی پلتفرمی است که در چین روایت می شود . در این بازی شما در قالب شخصیتی جنگجو به ایفای نقش می پردازید ، کسی که می تواند با تکیه بر قدرت سلاح و مهارت های ویژه اش هر دشمنی را از پیشرو بردارد . Anonymous Me شما را درگیر داستانی در یکی از سلسله های حکمران در اواخر چين باستان می کند . امپراطوری که چین را متحد کرده ، در حال سقوط است . قاتلی به نام Mang پس از آنکه موفق به فرار از یک سازمان شیطانی می شود ، در توطئه ای مرگبار گرفتار می شود . حقیقت این است که هیچ کسی در آن دوره تاریخی در چین حضور نداشته است و مردم هیچ کنترلی بر سرنوشت خود نداشته اند . بهتر است قبل از آنکه قضاوت کرده و تصمیمی عجولانه بگیریم ، داستان مانگ را بشنویم .

سایر توضیحات : Anonymous ME یکی از بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط کمپانی RKTime طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Chengdu longyuan Network Technology Co.Ltd برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . تمامی محیط ها و مراحل بازی توسط دست کشیده شده و استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در زمینه بازیسازی ، این بازی را به یکی از بهترین های نقش آفرینی بدل کرده است . در این بازی شما به خوبی می توانید حال و هوای سلسله چین را که بیش از 2000 سال پیش وجود داشت را لمس کنید . کاوش در این امپراتوری باستانی پر زرق و برق همراه با موسیقی سبک چینی ، حال و هوای خاصی به بازی بخشیده است . شخصیت اصلی بازی ، مانگ نام دارد که بر روی خط باریکی میان خیر و شر حرکت می کند . اگر امپراتوری سقوط کند ، در میان طوفان آشفتگی و هرج و مرج ، سرنوشت او چه خواهد شد ؟

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Anonymous ME center

مشخصات بازی Anonymous ME :

نام بازی : Anonymous ME

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : RKTime

منتشر کننده : Chengdu longyuan Network Technology Co.Ltd

سبک بازی : اکشن و نقش آفرینی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

Anonymous ME

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *