دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Antiquia Lost

Bine یک جواناست که در یک روستا در حاشیه شهر زندگی می کند. روزیدختری به نام Lunaria که در نزدیکی روستا زندگی می کند از او می خواهد که او را تا پایتخت همراهی کند. اما زمانی که این سفر به درازا می انجامد، حاکمان این منقطه به تکاپو می افتند و حرکات مشکوکی را انجام می دهند، اینجاست که قدرت قلب ها بر تمام قدرت ها سایه افکنده و می تواند راهگشای این افراد باشد. در بازی Antiquia Lost این دختر می تواند با خوردن و کسب الماس ها به قدرت های جدیدی دست یابد و با استفاده از این قدرت ها دشمنان مختلف را نابود کند. همچنین یکی دیگر از قدرت های این شخص، قابلیت تقلید کردن اوست که می تواند خود را به شکل دشمنان مختلف در بیاورد و این مسئله بدون شک در این راه پر پیچ و خم به شما کمک می کتد. در بازی Antiquia Lost قدرت های مختلف نظیر شکستن سنگ ها یا رد شدن از موانع و … بسیار وجود دارد و شما باید با استفاده از قوه کنجکاوی خود این موارد را کشف کنید تا لذت بازی چندین برابر شود. همچنین با کاشت دانه های مختلف می توانید آیتم های مختلفی را برداشت کنید که هر کدام قابلیت ها و خاصیت های خاص خود را دارند.

سایر توضیحات: بازی Antiquia Lost یک بازی بسیار جذاب در سبک بازی های Turn-Based است که با داستانی بسیار جالب همراه است. اگر شما از جمله افرادی هستید که داستان بازی برای شما هیجان انگیز است، بدون شک این بازی برای شما گزینه بسیار خوبی است و می توانید از گیم پلی آن لذت ببرید. بازی Antiquia Lost توسط شرکت Exe Create Inc برای پلتفرم ویندوز تولید شده و توسط شرکت KEMCO به بازار عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Antiquia Lost جدید

مشخصات بازی Antiquia Lost :

نام بازی : Antiquia Lost

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Exe Create Inc

منتشر کننده : KEMCO

سبک بازی : ماجرایی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Antiquia Lost

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *