دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Aragami Assassin Masks Set نسخه Hi2U

گشت و گذار در طبیعت و محیط های ناشناخته و یافتن اسرار این محیط ها جذابیت بسیاری برای تمامی افراد دارد . ماجراجویی یکی از جذاب ترین سوژه ها در دنیای تفریح و سرگرمی می باشد . فیلم هایی مانند Indiana Jones و بازی هایی مانند Tomb Raider از همین موارد می باشند . تاکنون بازی های ماجراجویی بسیاری با سوژه هایی بسیار متفاوتی ساخته شده اند . بازی هایی داستان محور مانند سری Uncharted و بازی هایی با گیم پلی بسیار درگیر کننده مانند سری Assassins Creed از همین عناوین می باشند که هرکدام نکات مثبت و منفی خود را داشته اند . استودیوی بازی سازی Lince Works در سال 2016 بازی جدید خود با نام Aragami را معرفی کرد ، این بازی ترکیبی از سبک ماجراجویی ، اکشن و ماجراجویی می باشد و موفق به کسب جایزه های بسیاری نیز شده است .

 سایر توضیحات : پس از انتشار بازی رایانه ای Aragami در سال 2016 توسط استودیوی مذکور و کسب جوایز بسیار از نمایشگاه های مختلف ، استودیوی سازنده اعلام کرد که بسته های الحاقی بسیاری برای این بازی منتشر خواهد کرد . بسته الحاقی Aragami Assassin Masks Set در سال 2016 منتشر شده و لباس ها و ماموریت های بسیاری به بازی اضافه کرده است . داستان این بازی در رابطه با یک شبح انتقام جو به نام Aragami می باشد ، او توسط فردی به نام یامیکو احضار شده است تا به شهر کیورویو برود و تمام افراد شرور موجود در این شهر را نابود کرده و مردم شهر را آزاد کند . بازی رایانه ای Aragami Assassin Masks Set به دلیل دارا بودن داستان بسیار زیبا و گیم پلی درگیر کننده یکی از جذاب ترین بازی های ماجراجویی سال می باشد .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Aragami Assassin Masks Set نسخه Hi2U

مشخصات بازی Aragami Assassin Masks Set :

نام بازی : Aragami Assassin Masks Set

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Lince Works

منتشر کننده : Lince Works

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Aragami Assassin Masks Set

  • 5 replies
    1. hosin .gema says:

      سلام حجم پارت ها رو کم کنید و تعداد شون رو زیاد
      تا راحت دانلود شن
      تشکر

      پاسخ دادن
    2. آرین says:

      با عرض سلام دوست عزیز مخواستم بگم که این نسخه جدید بازیه یعنی DLC جدیدشه؟

      پاسخ دادن
    3. AHMAD says:

      سلام ببخشید میشه اگه امکانش هست نسخه ی بتای بازی FRIDAY THE 13TH رو قرار بدین؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *