دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Armello The Bandit Clan نسخه SKIDROW

The Bandit Clan اولین بسته الحاقی و یا DLC برای بازی Armello بشمار می آید که شما باید برای شکوه قبیله خود تا سرحد مرگ مبارزه کنید . در این بسته شاهد اضافه شدن 4 ابرفهرمان جدید خواهیم بود که هرکدام دارای توانایی و مهارت های منحصر به فردی هستند . بیش از 50 ماموریت اصلی و فرعی انتظار شما را می کشند , مراحلی که هرکدام به نوعی شما را با مشکلات متعددی روبرو کرده و سعی دارند توانایی های شما را به چالش کشند . Scarlet که با نام مستعار پادشاه راهزنان شناخته می شود , رهبر و مغز متفکر گروه می باشد . جذابیت ، شوخ طبعی و عزم و اراده مثال نزدنی از ویژگی های شخصیتی این کاراکتر می باشد .

سایر توضیحات : Armello The Bandit Clan یکی از بازی های سبک ماجرایی , نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط کمپانی League of Geeks طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . Twiss ملقب به Lightpaw کوچولو , سنجابی کوچک و بزرگترین دزدی که شهر آرملو تا کنون به خود دیده است . Sylas ملقب به صیاد ارواح , سموری که هیچ چیزی جز انتقام در ذهنش وجود ندارد و تنها برای کشتن , زندگی می کند . در نهایت Horace ملقب به شاعر آهنین , یک شوالیه کهنه کار و بیش از حد ماهر در کشتن دشمنان .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Armello The Bandit Clan نسخه SKIDROW

مشخصات بازی Armello The Bandit Clan :

نام بازی : Armello The Bandit Clan

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : League of Geeks

منتشر کننده : League of Geeks

سبک بازی : ماجرایی , نقش آفرینی و استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Armello The Bandit Clan

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *