دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Army General نسخه SKIDROW

Army General یکی از بازی های سبک استراتژیک بشمار می آید که نبردهای بیابانی در شمال آفریقا و بخش هایی از دریای مدیترانه در طول جنگ جهانی دوم را به تصویر می کشد . در این بازی شاهد لشکرکشی ارتش ایتالیا به مصر در سال های 1940 در صحرای Rats و نبردهای Suez در آفریقا در برحه زمانی 1941-1942 خواهیم بود . خود را برای هر اتفاقی آماده کنید زیرا قرار است در هر ماموریت و نقشه , افسران , تجهیزات و واحدهای تابعه به چالش کشیده شوند . بازی این اجازه را به شما می دهد تا نقشه های متنوعی را برای خود طراحی کرده و با سایر دوستانتان به اشتراک گذارید .

سایر توضیحات : Army General یکی از بازی های سبک استراتژیک است که توسط کمپانی Phobetor طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی های Phobetor و Plug In Digital برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . نقشه های موجود در بازی با بیشترین دقت و جزئیات طراحی شده اند و افزودن انیمیشن های زیبا به آن , جلوه خاصی به بازی بخشیده است . با وجود واحدهای مختلف نظامی این امکان وجود دارد تا به راحتی بتوانید نیروهای خود را سازماندهی کرده و استراتژی مناسب را در برابر دشمنان اتخاد نمایید . بیش از 420 افسر از 9 کشور مختلف باعث شده تا در جنگ تجربه کافی را به دست آورده و دانش خود را در مبارزات مختلف تکامل بخشید . وجود بخش ها و هنگ های مختلف , 58 پارامتر خاص برای انواع واحد , 20 سناریو در مبارزات انتخاباتی , آموزش جنبه های مهم و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شود .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Army General نسخه SKIDROW

مشخصات بازی Army General :

نام بازی : Army General

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Phobetor

منتشر کننده : Phobetor و Plug In Digital

سبک بازی : استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Army General

  • 4 replies
    1. محمد حسین says:

      با عرض سلام
      پس از نصب ارور “The code execution cannot proceed because d3dx9_43.dll was not found Reinstalling the program may fix this prolem.” را میدهد. که چند بار هم نصب کردم و محتویات فایل کرک را در محل نصب کپی کردم اما باز همین ارور را می دهد.
      با تشکر.

      پاسخ دادن
    2. سعید صدری says:

      دوست عزیز با سلام و دروود فایل را دانلود کردم هنگام باز کردن در انتها اررور میدهد فکر کنم مشکل دارد لطفن بررسی فرمایید
      با تشکر

      پاسخ دادن
      • دانلود فارسی says:

        سلام
        لطفا از اروری که دارید پرینت اسکرین ارسال کنید یا کامل توضیح بدید تا بررسی کنیم

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *