دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ascension Deckbuilding Game

Ascension Deckbuilding Game بازی Ascension یک بازی به سبک استراتژی می باشد که می توانید به تنهایی یا با دوستان خود بازی کنید. به نبرد بپردازید و برای کسب افتخار و پیروزی وارد شوید. این بازی که اکنون برای رایانه ها ارائه شده است در پنج دسته مختلف طراحی شده است. با سه جادوی مختلف! قهرمانانی که از مسابقات مختلف گرد آمده اند، ساعت ها بازی هیجان انگیز و جذاب که Ascension ارائه می کند و تجربه ای که مانند گیمرهای حرفه ای تجربه خواهید کرد. این بازی جذاب بیش از 300 کارت با جزئیات بسیار زیبا که توسط هنرمند Eric Sabee با دست طراحی شده است، می باشد. به علاوه می توانید از قابلیت کامل پشتیبانی از بازی آنلاین غیرهمزمان آن استفاده کنید و در هر زمان و مکانی لذت ببرید.

سایر مشخصات : شما می بایستی در مقابل بازیکنان مختلفی با استراتژی های متنوع به بازی بپردازید. همچنین می توانید از خودآموزی که در بازی تعبیه شده است استفاده کنید تا روند بازی را فرا گیرید و بتوانید با فکر و ذهن خود به ادامه بازی بپردازید و وارد چالش های جدید و متفاوت شوید. این بازی که اکنون با کیفیتی بسیار بالا برای رایانه های شما ارائه و منتشر شده است محصولی از شرکت Playdek, Inc می باشد که شما هم می توانید مانند بسیاری دیگر از علاقه مندان به این سبک بازی ها از Ascension لذت ببرید.

دانلود بازی کامپیوتری Ascension Deckbuilding Game

مشخصات بازی Ascension Deckbuilding Game :

نام بازی : Ascension Deckbuilding Game

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار :  16Dec, 2014

شرکت سازنده : Playdek, Inc

منتشر کننده : Asmodee Digital

سبک بازی : استراتژی ، Casual

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Ascension Deckbuilding Game

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *