دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Ashes Cricket تمام نسخه ها

Ashes Cricket یکی از بازی های ویدئویی ورزشی است که بزرگترین رقابت های کریکت را به نمایش می گذارد . اقدامات سریع ، بازدید و مهارت ها را در بزرگترین رقابت های کریکت بر روی زمین مشاهده می کنید ، در این نسخه شاهد محیطی واقع بینانه تر و معتبر تر از هر زمان دیگری خواهیم بود . شما می توانید تیم خود را در بخش مردان و زنان در فصل 2017/2018 هدایت کنید . با تکنولوژی پیشرفته ای که کمپانی Big Ant در ساخت این بازی بکار برده ، در Ashes Cricket تمامی حرکات بازیکنان بطرز باورنکردنی شبیه به رفتار آنها در دنیای واقعی است و در حین مسابقات احساس می کنید که در یک مسابقه واقعی حضور دارید .

سایر توضیحات : Ashes Cricket یکی از بازی های سبک ورزشی است که توسط کمپانی Big Ant Studios طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . دقیق ترین و پیشرفته ترین موتور کریکت تا به امروز این اجازه را می دهد تا دیدی 360 درجه داشته باشید . هیچ دو بازیکنی همانند یکدیگر بازی نخواهند کرد . وجود یک حالت حرفه ای عمیق که توانایی بازی کردن را به عنوان یک ستاره یا شروع بازی به عنوان یک جوان کریکت باز را برای شما فراهم می کند و این حالت تا زمانی ادامه می یابد که شما به سطح بین المللی راه پیدا کنید . کاملا تجربه بازی خود را سفارشی کنید . ایجاد بازیکنان ، تیم ها و حتی داوران در آکادمی کریکت و آپلود آن را در جامعه آنلاین . تمام استادیوم های رسمی دارای مجوز در تور 2017/18 Ashes شبیه سازی شده است . بازی علاوه بر بخش تکنفره از حالت مولتی پلیر نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید به صورت آنللاین با سایر رقبا در سرتاسر جهان به رقابت بپردازید .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

*Ashes Cricket نسخه CODEX به ورژن 1.0548 آپدیت شده است*

مشخصات بازی Ashes Cricket :

نام بازی : Ashes Cricket

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Big Ant Studios

منتشر کننده : Big Ant Studios

سبک بازی : ورزشی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Ashes Cricket

به روز رسانی :

1397/04/29 نسخه FitGirl اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *