دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Assault Suit Leynos نسخه CODEX

Assault Suit Leynos : یک بازی زیبا و دوست داشتنی در سبک اکشن – انیمیشن است که تولید سال 2016 می باشد و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . شرکت سازنده و توسعه دهنده بازی Assault Suit Leynos کمپانی Dracue Software است که یک شرکت تازه کار و جدید در عرصه بازی های رایانه ای است . اما شرکت منتشر کننده بازی ، یکی از شرکت های به نام و پر کار در ساخت و نشر بازی های رایانه ای محسوب می شود که به نام Rising Star Games معروف است و از بازی های پر فروش این کمپانی می توان از Cloudbuilt تولید سال 2014 و بازی Kromaia که یک بازی دز سبک INDIE  می باشد و تولید سال 2014 است نام برد . سبک اکشن (Action) نیز از یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین سبک ها در زمینه ی بازی های رایانه ای است که از موفق ترین بازی ها در این سبک می توان به اسطوره ای مثل بازی محبوب Left 4 Dead که در سال 2009 و بازی Princess Maker 2 تولید سال 2016 اشاره کرد .

سایر توضیحات : بازی Assault Suit Leynos با دنیای کلاسیک بازی های اکشن اما با کیفیت بالای بازی های امروزی ساخته شده است . یک جنگ تمام عیار بین رباط ها و بیگانکان فضایی که وظیفه شما محافظت از سیاره ی خود در قبال حملات گسترده آنها است . شما برای به پایان رساندن ماموریت و حل کردن معما ها و هم چنین به کار بردن سلاح ها و قابلییت های انها ، باید هوش و ذکاوت خود را به چالش بکشید . گیم پلی بازی به صورت تک نفره ، دو نفره انلان و هم چنین 2D Side می باشد که شما با این سبک در بازی هایی نظیر  Sonic و Mario آشنا شده اید . انتظار می رود که نسخه های جدید تر این بازی نیز در آینده تولید و منتشر شوند . توصیه می کنیم این بازی فوق العاده را از دست ندهید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر Assault Suit Leynos نسخه CODEX

مشخصات بازی Assault Suit Leynos :

نام بازی : Assault Suit Leynos

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Dracue Software

منتشر کننده : Rising Star Games

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .