دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر ASTROKILL v0.8.0.0 نسخه Early Access

در بازی ASTROKILL شما در نقش یک فضانورد هستید که باید از کشتی ها و سفینه های فضایی کوچک شروع کنید و به سمت دشمنان مختلف پیش بروید و با آنها درگیر شوید و تمام آنها را نابود کنید. در این بازی شما با دژ های فضایی، سفینه های کوچک، کشتی های فضایی بزرو حتی مین های فضایی نیز دست و پنجه نرم می کنید و باید به شدت مراقبت خود باشید چرا که لحظه ای سهل انگاری برابر با نابودی است. برای پیروزی در این بازی و در میدان رزم zero-G باید به تمام مساول مربوط به کشتی فضایی خود چشم بدوزید و از تمام امکانات آن بهره بگیرید. در بازی ASTROKILL شما می توانید از رنج بسیار وسیعی از اسلحه های فضایی استفاده کنید و نیز به ابزار قدرتمندی به نام محافظ مجهر هستید که می تواند شما را از گزند دشمنان حفظ کند و میزان آسیب وارد بر شما را بسیار کاهش دهد. همچنین می توانید در حالت های مختلفی به بازی بپردازید که در هر کدام به شما وظیفه خاصی محول می شود که باید از عهده آن برایید.

سایر توضیحات: بازی ASTROKILL یک بازی بسیار جذاب در سبک اکشن و شبیه ساز فضایی است که در آن شما به عنوان خلبان یک کشتی فضایی باید به سمت دشمنان مختلف بروید و فضا را از حیث وجود آنها پاک کنید. در این مسیر سختی های بسیار زیادی گریبانگیر شما خواهد بود که می توانید با کمک و بهره گیری از منابع مختلف موجود در سفینه فضایی خود از پس آنها برایید و به سلامت وظایف محوله را به پایان برسانید. بازی ASTROKILL توسط شرکت Doomsday Games برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود ASTROKILL جدید

مشخصات بازی ASTROKILL :

نام بازی : ASTROKILL

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Doomsday Games

منتشر کننده : Doomsday Games

سبک بازی : اکشن – شبیه ساز

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

ASTROKILL

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *