دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Astrox Hostile Space Excavation

بازی Astrox Hostile Space Excavation در سبک اکشن , شبیه ساز می باشد که توسط استودیوی مستقل Jace Masula ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . قرار است به دورترین نقاط فضا تبعید شوید . شما با یک کشتی تخریب شده تنها هستنید یک لیزر نوری و معدنی تاریک پیش روی شماست . زنده ماندنتان به تلاش شما در این کهکشان بستگی دارد .

خلاصه داستان : شما یک فضانوردی هستید که باید حال برای زنده ماندن در داخل معدن تلاش کنید . مشخصا دزدان فضایی نیز وجود دارند که مانع هدف شما بشوند ولی باید به هر نحوی شده با آنها مقابله کرده و با آیتم هایی که به دست می آورید کشتی فضایی خود را ترمیم و بازسازی کنید تا بتوانید از این سیاره بیرون روید . گیم پلی بازی Astrox Hostile Space Excavation به صورت 3D یا همان سوم شخص می باشد و کنترل کامل دوربین را در طول بازی در اختیار دارید . از ویزگی های این بازی جذاب می توان به شخصی سازی کامل کهکشان , ایمن کردن سیاره و تلاش برای ساخت سیاره ای دیگر , انتخاب فضانورد از بین 7 فضانورد که هرکدام توانایی خاص خود را دارند , 15 نوع دشمن مختلف با توانایی های منحصر به فرد , 33 مدل کشتی با وضعیت ظاهری و موقعیت متفاوت اشاره کرد . موقع آن رسیده تا یک ماجراجویی تازه ای را آغاز کنید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Astrox Hostile Space Excavation

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Jace Masula

منتشر کننده : Jace Masula

سبک بازی : اکشن , شبیه ساز

حجم فایل : 116 مگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 11 replies
    1. vahabvahab says:

      میشه سری بازی های فینال فانتزی به همراه تمامی اپدیت ها و دی ال سی ها را برای pc قرار دهید

      پاسخ دادن
    2. vahabvahab says:

      میبخشید میشه بازی اپیزودی رو قرار دهید هر چند اپیزود که داده باشه به بیرون و میخواستم بدونم این بازی در اصل باید چند اپیزوده عرضه میشدThe.Detail

      پاسخ دادن
    3. شادین says:

      اوکی ببخشید متوجه شدم تغییرشون دادین این بار لینکها پایینتر از قسمت گزارش نسخه ی جدید قرار گرفتن .

      پاسخ دادن
    4. شادین says:

      سلام ، لطفا سایت رو اصلاحش کنید صفحات و لینکهای دانلود لود نمیشن .

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *