دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Asura Vengeance Expansion تمام نسخه ها + آخرین آپدیت

Asura Vengeance Expansion آپدیت رایگانی برای بازی Asura می باشد که قابلیت ها و ظرفیت های جدیدی به بازی افزوده است. این بازی یک حالت بی پایان با سطحی جدید می باشد که با نامی جدید شما را در برابر انبوهی از مهاجمان امپراطوری Daeva  قرار می دهد که باید به مقاومت بپردازید. باید با انبوهی از موج مهاجمان روبرو شوید و حتی با دوستان خود به رقابت و نزاع بپردازید! در این بازی با سیستم جدیدی مواجه خواهید شد که در آن باید قابلیت هایی برای شکست دادن دشمنانی که در طول نبرد به قدرت های بسیاری دست می یابند، باز کنید و به دست آورید. Asura  می تواند دشمنان خود را، هم جذب کند و هم از جسد آنها برای کاوش های آزمایشی برای غارت و به تاراج بردن، استفاده کنند. شما باید در میان پنج قلعه که تصادفی ساخته می شوند و هریک زیبایی، دشمنان و دشواری های خاص خود را دارند، مسیر خود را پیدا کنید و ادامه دهید!

سایر مشخصات : با تنوع بسیاری از جنگ ها، سلسله ها و تجهیزات جتگی سحرآمیز با دشمنان خود درگیر شوید! حمله های متجاوزانه باعث آسیب کمتری به دشمن می شود و دشمنان جادویی در مقابل سحر و جادوها مقاومت می کنند! همچنین سیستم Stamina همیشه به شما برای استراتژی ها و منطبق کردن خود با نبردها نیاز دارد. این بازی از افسانه های هندی الهام گرفته شده است که شما در نقش یک اهریمن به شکل انسان ظاهر می شوید. شما قادرید شخصیت خود را در طول بازی با استفاده از درخت مهارت ها که مدام درحال تغییر می باشد بسازید و شکل دهید. این بازی که محصولی از استودیویOgre Head Studio  می باشد، علاقه مندان به بازی های کامپیوتری را مجذوب خود کرده است، اکنون به طور رایگان دراختیار شما می باشد. از جمله دیگر ویژگی های این بازی، ویژگی درخت مهارت ها، دارای قابلیت خلق تصادفی سطوح مختلف، دارای کاراکترهای اهریمنی مختلف، زره ها و سلاح های جنگی خاص، دشمنان ساخته شده با افسانه های هندی، الهام از فرهنگ مردم هند، زمانی که مرگ شما را در برگیرد دوباره از نو با درخت مهارت جدید ظاهر خواهید شد و… می باشد.

دانلود بازی کامپیوتر Asura Vengeance Expansion

مشخصات بازی Asura Vengeance Expansion :

نام بازی : Asura Vengeance Expansion

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

تاریخ انتشار : 14Apr, 2017

شرکت سازنده : Ogre Head Studio

منتشر کننده : Ogre Head Studio, Coconut Island Games, Dangen Entertainment

سبک بازی : اکشن، Indie

رده سنی : +12

نوع فایل : ISO

پیوند : Steam

Asura Vengeance Expansion

به روز رسانی :

1396/07/23 آپدیت Build.28965 نسخه CODEX اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *