دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر ATTACK OF THE KILLER FURRIES نسخه DARKSiDERS

همه همیشه فکر میکردند که بامزه هستند … اما اینبار قضیه کمی فرق می کند . موجوداتی کوچک تصمیم گرفته اند که یک بار و برای همیشه نشان دهند که همه آنها موجودات خطرناکی هستند … آنها تصمیم گرفتند به جنگ بروند … البته نه همه آنها … این اتفاق از روستایی نشئت می گیرد و شما به عنوان یک قاتل حرفه ای برای قتل رهبر این موجودات و اتمام این جنگ استخدام کرده اند . با هر مأموریت ، به مکان جدیدی از این جهان سفر کرده و آن را کاوش کنید و در پایان با آیتم هایی که به دست می آورید برای بهبود توانایی ، مهارت و سلاح های خود اقدام کنید . باز شدن ماموریت های جدید ، 3 حالت دشواری ، نبرد در 4 مکان مختلف ، به روز رسانی محتوا در هفته های آینده و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از ویژگی های بازی را شامل می شوند .

سایر توضیحات : ATTACK OF THE KILLER FURRIES یکی از بازی های سبک اکشن و ماجرایی است که توسط کمپانی DRUNKEN APES طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . ما دو دوست هستم که یاد گرفتیم در اوقات آزاد خود چگونه یک بازی بسازیم که بتواند ایده های دیوانه وارمان را به تصویر کشد . انتظار آنچنانی از ما نداشته باشید و تجربیات خام ما را بر بی تجربیگامان در این صنعت گسترده و پر مخاطب بگذارید.  ما همیشه دوست داریم با شما گپ بزنیم و از نظرات شما قدردانی کنیم زیرا این کار باعث می شود تا محصول قدرتمندتری را ارائه دهیم .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

ATTACK OF THE KILLER FURRIES Center

مشخصات بازی ATTACK OF THE KILLER FURRIES :

نام بازی : ATTACK OF THE KILLER FURRIES

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : DRUNKEN APES

منتشر کننده : DRUNKEN APES

سبک بازی : اکشن و ماجرایی

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

ATTACK OF THE KILLER FURRIES

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *