دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Auto Age Standoff نسخه PLAZA

در آینده ای درخشان اما دور ،بازیابی آمریکای جدید در دستان مبارزان ماشین سوار است . با Dark Jaw و دسته ی شیطانی اش هم دست می شوید یا Val Vega شجاع؟ماشین کشنده ی خودتان را سفارشی سازی کنید ،در مبارزاتی پایاپای و با مضامین دهه ی 80 شرکت کنید .تجهیز شوید و مبارزه کنید .داستان ما در آینده ای دور روایت می شود ، سال 2080 . از آمریکا خرابه ای بیش نمانده است ویک گروه موتور سوار برای ایجاد صلح در شرق فعالیت می کنند .جبهه ی خودتان را انتخاب کنید و با تمام سرعت در مبارزاتی بی رحم شرکت کنید مبارزاتی که با گرافیک کارتون های دهه ی 80 پیاده سازی شده اند. ایا در کنار SAIGE و Val Vega مبارزه می کنید تا آینده ای بهتر بوجود بیاورید یا اینکه برای سلطه ی کامل می جنگید و به Dark Jaw شیطانی ملحق می شوید ؟تصمیم با شما است .این بازی دارای بخش چند نفره محلی است و از دسته پشتیانی می کند .شما می توانید از بخش Split Screen این بازی لذت ببرید و حد اکثر سه نفر از دوستانتان را به یک گیم پلی مهیج در بخش رقابتی یا Co op چهار نفره دعوت کنید .

سایر توضیحات : این بازی در سال 2080 روایت می شود ، دنیایی با تکنولوژی های جدید .هرچه به شما برتری ببخشد نیاز خواهید داشت این بازی اسان نخواهد بود .شاسی اتوموبیل خود را انتخاب کنید و سلاح ها یا ابزار های متنوع را بر روی ان نصب کنید ، این ها شامل موشک انداز ، مین ، تقویت کننده ها و … می شوند .14 خودرو ی متفاوت در کلاس های سبک ، سنگین ،متوسط و  Tower در بازی وجود دارند تا در کنار 30 سلاح و ابزار متفاوت آزادی انتخاب مناسبی برای بازیکن وجود داشته باشد .


*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی اکشن مسابقه ای کامپیوتر Auto Age Standoff جدید

مشخصات بازی   Auto Age Standoff:

نام بازی : Auto Age Standoff

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Phantom Compass

منتشر کننده : Phantom Compass

سبک بازی :اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Auto Age Standoff

  • 2 replies
      • محمد says:

        آنتی ویروستون رو غیرفعال کنید و باری رو دوباره اکسترکت کنید .
        کرک تو پوشه PLAZA داخل فایل iso. هست .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *