دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Badass Hero v9

بازی Badass Hero یک بازی در سبک شوتر است که در دنیای Comic روایت می شود. این بازی از جمله بازی های سرعتی است که دویدن جزء جدانشدنی آن است. در این بازی تمامی موارد و آیتم ها به صورت تصادفی جایگذاری می شوند و همین مسئله باعث میشود که هر زمان که شما شروع به بازی می کنید با دفعه قبل متفاوت باشد و باعث یکنواختی بازی نشود. این بازی در یک گرافیک و صفحه 2 بعدی ارائه می شود اما اجسام آن حالت 3 بعدی دارند. همچنین نمایش جزئیات بسیار زیاد از ویژگی های این بازی است. یک بازی با جزئیات بالا و طراحی شده به سبک و سیاق مدرن همراه با یک فضای 2 بعدی بدون شک جذاب خواهد بود.در بازی Badass Hero، ریسک پذیری و ورود و به مناطق پر خطر از اهمیت بالایی برخوردار است و سرعت بالای بازی در کنار بازی ریسکی شما می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. بازی Badass Hero از ساخته های شرکت بازی سازی Awesome Games Studio است که که سعی خود را دراین بازی بر این موضوع نهاده است تا کیفیت بازی مطابق سلیقه نسل جدید بازی باشد و بتواند ساعاتی هرچند کم شما را سرگرم کند.

سایر توضیحات: در بازی Badass Hero شما باید با استفاده از اسلحه های متفاوت به جنگ و نبرد بپردازید و سعی کنید از دام و تله های دشمنان و همچنین موشک های آنها جان سالم به در ببرید. در این میان می توانید با جمع آوری “جوهر” به بهبود قدرت های قهرمان و شخصیت اصلی داستان کمک بسزایی کنید. در این بازی می توانید به به روز رسانی شخصیت بازی بپردازید و قدرت های او را بهبود ببخشید تا در مبارزه با دشمنان از قدرت بیشتری برخوردار باشد. سرعت در این بازی بسیار مهم است و جمله ی ” مرگ از آنچه شما فکر می کنید به شما نزدیکتر است” در این بازی معنا پیدا می کند به طوریکه لحظه ای غفلت باعث نابودی شما خواهد شد.

دانلود badass hero جدید

مشخصات بازی Badass Hero :

نام بازی : Badass Hero

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Awesome Games Studio

منتشر کننده : Awesome Games Studio

سبک بازی : اکشن – ماجرایی – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Badass Hero

به روز رسانی :

1396/02/23 نسخه جدید اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *