دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Barbie and Her Sisters Puppy Rescue

بازی کامپیوتر Barbie and Her Sisters Puppy Rescue در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی مستقل Little Orbit ساخته شده واستودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . باربی جز آن دسته از کارکترهایی می باشد که محبوبیت زیادی نزد کوکان دارد و انیمیشن های زیادی از روی انها ساخته شده است . بازی Barbie and Her Sisters Puppy Rescue جدیدترین نسخه از سری باربی می باشد که به بازی های کامپیوتری پا گذاشته است .

خلاصه داستان : شما در بازی در نقش باربی هستید و باید به همراه سه خواهر خود Skipper , Stacie و Chelsea سرنخ ها را پیدا کرده تا به توله سگ گمشده ی خود برسید . هر خواهر برای خود مجموعه از مهارت ها و توانایی های منحصر به فردی را دارد . بازیکنان می توانند توله سگ های خود را برای مراقبت نزد Chelsea قرار داده و یا در کمپ Stacie به آنها بازی های جدید یاد دهید . بازی Barbie and Her Sisters Puppy Rescue سرشار از فزصت ها برای ماجراجویی دختران می باشد . این بازی برای اولین بار در E3 سال 2015 پشت درهای بسته معرفی شد  و بازی سازان قول یک بازی گروهی و پر هیجان را به بازیکنان دادند .

مشخصات بازی :

نام بازی : Barbie and Her Sisters Puppy Rescue

نام بازی (فارسی) : باربی و خواهرانش نجات توله سگ

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Little Orbit

منتشر کننده : Little Orbit

سبک بازی : ماجراجویی

حجم فایل : 3 گیگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam