دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Battlefleet Engineer

فضاپیماها را مهندسی کنید ، ناوگان ها را ترکیب کنید و آن ها را در مبارزات آنی فرماندهی کنید .تمامی فضاپیما ها با ترکیب ماژول هایشان تعریف می شوند .با فرماندهی خلاقانه ی خودتان پیروزی هایی ارزشمند به دست بیاورید و نتایج مهندسی دقیق خود را در عمل تماشا کنید .در هسته ی این بازی آزمون خلاقیت  شما قرار دارد ، شما باید به صورتی هوشمندانه فضاپیما طراحی کنید و در مبارزات خودتان از آن ها استفاده کنید. کلیه حرکاتی که در بازی وجود دارند بر اساس قوانین فیزیکی پیاده سازی شده اند ، فضاپیما سازی در این بازی به صورت یک پازل پیاده سازی شده است ، شما برای طراحی مدل های مختلف فضاپیما هایتان باید تغیراتی را در توانایی مانور ، قدرت دفاعی و نیرو ی تهاجمی ایجاد کنید. بنا بر این برای روبرو شدن با دشمنان شما باید با مهارت کامل و به صورت مهندسی شده فضاپیما طراحی کنید . ترکیب ها و پیشامد هایی نامحدود در این بازی وجود دارند . هنگام مبارزه شما باید حملات خود را با دقت تمام به صورت زمان بندی شده انجام دهید ، از برتری های ناوگان خودتان در مقابل دشمنان استفاده کنید تا به بهترین نتایج دست پیدا کنید.اگر مبتدی هستید و دوست دارید به صورت غیر حرفه ای از این بازی لذت ببرید نگران نباشید ! این بازی تعدادی فضاپیما های از پیش آماده شده دارد که می توانید آن ها را در مبارزات تصادفی یا سفارشی استفاده کنید .می توانید فضاپیما ها را در حالی که همدیگر را تکه تکه می کنند تماشا کنید یا اینکه پرواز کنید و با استفاده از تنها چند کلیک به دشمنان شلیک کنید .

سایر توضیحات : یک بازی شبیه سازی با سبک استراتژیک و مضامین طراحی فضاپیما ،این بازی زیبا مبارزاتی با شیوه ی RTS به شما ارائه می کند در حالی که مهندسی و طراحی فضاپیما ها بر عهده ی خودتان است ، شما عینان نتیجه ی طراحی های استادانه ی خود را در مبارزات فضایی خواهید دید چون مکانیزم فیزیکی این بازی به خوبی طراحی شده است ، هربار که مبارزه می کنید ، ده ها فضاپیما در هر یک از ناوگان ها مشاهده خواهید کرد  ، فضاپیما ها کاملا با توجه به ماژول هایی که در ساخت آن ها استفاده شده است تعریف می شوند.ماژول هایی همچون  مولد ها ،سیستم های رانشگر ، سلاح ها ، پوشش ها و … ساختار فضاپیما را تشکیل می دهند و در نتیجه بر روی عملکرد فضاپیما تاثیر می گذارند .فضاپیما های شما می توانند یک الی 1000 ماژول داشته باشند .نه تنها می توانید فضاپیما های جدیدی بسازید بلکه می توانید مراحل و مبارزاتی جدید طراحی کنید و از بازی لذت ببرید .


*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی شبیه سازی استراتژیک فضایی کامپیوتر Battlefleet Engineer جدید

مشخصات بازی   Battlefleet Engineer:

نام بازی : Battlefleet Engineer

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Tomi Syväjärvi

منتشر کننده : Tomi Syväjärvi

سبک بازی :شبیه ساز،استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Battlefleet Engineer

  • 2 replies
    1. majid says:

      سلام لطفا بازی TheHunter: Call of the Wild (2017) RePack от qoob را که همراه آپدیت 1.11 است قرار دهید تشکر

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *