دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی Battlestar Galactica Deadlock Resurrection – HOODLUM

Battlestar Galactica Deadlock شما کنترل یک ناوگان فضایی را در طول اولین جنگِ  Cylon بر عهده می گیرید ، شما تعداد متنوعی از فضاپیما ها را در محیطی سه بعدی کنترل و هدایت می کنید در حالی که از گیم پلی تاکتیکی این بازی لذت می برید ، استراتژی شما بسیار مهم است ، آیا می توانید زنده ماندن انسان ها را تضمین کنید ؟Battlestar Galactica Deadlock همان بازی استراتژیک فضایی – کهکشانی است که شما همیشه منتظرش بودید ! بالاخره یک بازی زیبا و مناسب با مبارزات فضایی منتشر شده است و عالی به نظر می رسد .سیلون ها شورش کرده اند ، چهار سال جنگ و از بین رفتن تعداد بی شماری از انسان ها برای بی حساب شدن کافی نبود . تا کنون همه ی حملات سیلون ها خنثی شده اند اما یک پیروزی بزرگ بدست نیامده است .این بن بست ایجاد شده بین دو طرف ناگهان توسط یک حمله ی غافلگیر کننده از سمت سیلون ها و نابودی کامل High Command  بر روی Picon پایان می یابد . حال سرنوشت انسان ها در دستان فرمانده Lucinda Cain قرار دارد …

سایر توضیحات : فرمانده Lucinda Cain در این بازی نقش مهمی دارد ،نقشه ی زیرکانه ی او می تواند جریان  و جهت گیری این جنگ را برای همیشه تغییر دهد ، BATTLESTAR GALACTICA Deadlock شما را به قلب اولین جنگ با سیلون ها (نژادی غیر از انسان ها) خواهد برد . شما با مبارزاتی بسیار مهیج به صورت سه بعدی  روبرو خواهید شدکه مهارت های تاکتیکی شما را امتحان خواهند کرد .شما کنترل یک ناوگان فضایی را از درون Daidalos بر عهده دارید و سعی می کنید 12 گروهِ مهاجران را از دست سیلون ها نجات دهید ، ناوگان خودتان را بسازید ، از اتحاد Quorum  محافظت کنید و آماده شوید تا در مبارزات و درگیری هایی قهرمانانه شرکت کنید .شما می توانید ناوگان هایی بسیار قدرتمند بسازید ، افسر هایی را استخدام می کنید تا از 12 گروه مهاجرین محافظت کنند ، از رزمناو Manticore  گرفته تا Jupiter class Battlestar در اختیار شما قرار خواهند داشت تا در مبارزه کم نیاورید !در این بازی شما چهره هایی آشنا را در کنار کاراکتر هایی جدید مشاهده خواهید کرد در حالی که از گیم پلی و داستان بازی لذت می برید .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

 

نام: Battlestar Galactica Deadlock
شرکت سازنده: Black Lab Games
تاریخ انتشار: 2017
نسخه: HOODLUM
آپدیت: Resurrection DLC
زبان: انگلیسی
فرمت فایل: ISO
پلتفرم: کامپیوتر
سبک بازی: استراتژیک
منتشر کننده: Slitherine Ltd.
رمز فایل: www.download.ir

به روز رسانی :

1398/06/07 نسخه Battlestar Galactica Deadlock Resurrection - HOODLUM اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *