دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Battlevoid Sector Siege v1.32

Battlevoid Sector Siege یک بازی استراتژیک بسیار زیبا است که دنیای آن برای جنگیدن طراحی شده است ، هر بار که بازی را آغاز می کنید تا مبارزه تنها چند ثانیه فاصله دارید .استراتژی ، تاکتیک ها و مدیریت منابع، هسته  این بازی را تشکیل می دهند ، هر واحد نظامی که ایجاد می کنید را می توانید به خوبی خصوصی سازی کنید ، به علاوه با عناصر تصادفی که برای این بازی در نظر گرفته شده اند شما هر از چند بار متوجه تفاوت چشمگیری در گیم پلی خواهید شد ، هوش مصنوعی در این بازی به گونه ای طراحی شده است تا بتواند شما را غافلگیر کند و برای شما چالش بوجود بیاورد . Battlevoid Sector Siege در مدتی کوتاه شما را مجذوب خودش خواهد کرد  و با گیم پلی زیبا و استراتژیکی که دارد شما را مدت ها سرگرم می کند .

سایر توضیحات :محیط  بازی Battlevoid Sector Siege  بعد از هر بار بازی کردن به صورت تصادفی ایجاد می شود .شما توانایی سفارشی سازی هر واحد نظامی را خواهید داشت می توانید به داخل سفینه های دشمن نفوذ کنید و از آن ها کپی برداری کنید .رویداد هایی تصادفی در این بازی به وقوع می پیوندند تا تنوع بیش تری در گیم پلی ایجاد شود . گرافیک این بازی به صورت پیکسلی است وجلوه ی بصری منحصربفردی دارد . شما می توانید تا حداکثر 10 سفینه و 8 ایستگاه را فرماندهی کنید. حالت Skirmish به صورت 2vs2 به این نسخه از بازی اضافه شده است که به شما اجازه می دهد با هوش مصنوعی هم تیمی شوید .نژاد های مختلف ادم فضایی ها ممکن است هر لحظه در جنگ های شما خلل ایجاد کنند و با همدیگر درگیر شوند .تمامی واحد ها را می توان دستگیر و کپی برداری کرد ، بیش از 12 مورد تحقیقاتی به عنوان یک درخت مهارات به بازی اضافه شدند که می توانید آن ها را تحقیق کنید .همچنین یک نژاد جدید با نام Guardians را در این نسخه مشاهده خواهید کرد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی استراتژیک فضایی کامپیوتر Battlevoid Sector Siege جدید

مشخصات بازی   Battlevoid Sector Siege:

نام بازی : Battlevoid Sector Siege

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Bugbyte Ltd.

منتشر کننده : Bugbyte Ltd.

سبک بازی :استراتژیک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Battlevoid Sector Siege

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *