دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Battlezone Combat Commander نسخه CODEX

ایالات متحده و روسیه مسابقه فضایی خود را رها می کنند و نیروهای خود را در برابر حملات بیگانه با یکدیگر متحد میسازند . با ترکیب نیروی بین المللی فضایی نخبه ، آنها خود را برای مقاومت در برابر انبوهی از بیگانگان آماده می کنند که سعی دارند نژاد بشریت را نابود سازند . منظومه فضایی در حال جنگ است ، نیروها را مدیریت و رهبری کنید . Battlezone: Combat Commander نسخه بازسازی شده و کلاسیک Battlezone II با گرافیکی خیره کننده و دستاوردهای جدید است . بازی با 24 ماموریت در 6 جهان مختلف پیگیری می شود ، هدف اصلی شما نابودی دشمنان و ایجاد واحدهای قدرتمند ، دفاعی و امکانات حیاتی برای ادامه زندگی نسل بشر است .

سایر توضیحات : Battlezone Combat Commander یکی از بازی های سبک اکشن و استراتژیک است که توسط کمپانی Big Boat Interactive طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Rebellion برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . کنترل بیش از 30 نوع واحد منحصر به فرد از تانک های کشنده گرفته تا واحدهای سخت دفاعی در اختیار شماست . در این بازی از هوش مصنوعی پیشرفته ای استفاده شده ، واحدها یاد می گیرند و بهبود می یابند زیرا تجربه های جنگی را به مرور درک می کنند . بازی علاوه بر بخش تکنفره ، از حالت های مختلفی از جمله classic Deathmatch mode و co-op پشتیبانی می کند و می تواند لحظاتی جذاب را در کنار دوستانتان رقم زند .

*دقت کنید که این بازی روی سیستم های 64 بیتی قابل اجراست*

*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

Battlezone Combat Commander Center

مشخصات بازی Battlezone Combat Commander :

نام بازی : Battlezone Combat Commander

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2018

شرکت سازنده : Big Boat Interactive

منتشر کننده : Rebellion

سبک بازی : اکشن و استراتژیک

امکان بازی به صورت آنلاین : ندارد

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Battlezone Combat Commander

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *