دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Beast Mode Night of the Werewolf نسخه DARKSiDERS

گرگینه ها موجودات عجیبی هستند که به صورت نیمی انسان و نیمی گرگ هستند به این صورت که انسان های عادی زمانی که به این بیماری یا ویژگی مبتلا می شوند، تا زمانیکه ماه کامل نشده به زندگی عادی خود ادامه می دهند اما با کامل شدن ماه به موجودی بسیار خشن و وحشی به نام گرگینه تبدیل می شوند. اگر این موجودات در زمان گرگینگی کسی را گاز بگیرند بی شک آن شخص شوم بخت نیز به این مرض مبتلا می شود. بازی Beast Mode Night of the Werewolf شما در نقش یک گرگینه قرار می دهد که در زمان کامل شدن ماه قرار دارد و خوی ویرانگری و وحشی گری او بیش از هر زمان دیگری است. در این بازی شما باید پنجه های خود را تیز کنید و به نابودی افرادی دست بزنید که گناهی ندارند اما پس از مدت ها زندگی نیاز به خوابی بسیار عمیق دارند! شما باید در نقش این گرگینه به یک مسابقه بروید که رقیب شما زمان است و باید در مدت زمان کمتری هر چه می توانید را از پا در بیاورید و آنها را بمشید تا امتیاز بیشتری کسب کنید.

سایر توضیحات: بازی Beast Mode Night of the Werewolf یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده است که در آن امتیاز بالا هدف محسوب می شود و این امتیاز بالا نیز با کشت و کشتار به دست می آید. گرافیک این بازی در حد قابل قبولی ارائه شده است و ویژگی های خاص و صحنه های کومبو نیز در آن گنجانده شده است. این بازی توسط شرکت Apeirogon Games برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Beast Mode Night of the Werewolf جدید

مشخصات بازی Beast Mode Night of the Werewolf :

نام بازی : Beast Mode Night of the Werewolf

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : Apeirogon Games

منتشر کننده : Apeirogon Games

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Beast Mode Night of the Werewolf

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *