دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Beastiarium نسخه PLAZA

سوژه ترس در صنعت تفریح و سرگرمی به یکی از داغ ترین سوژه ها تبدیل شده است به طوری که شما رد پای این سبک را در تمامی آثار هنری مشاهده می کنید . فیلم نامه نویسان در آثار خود از المان های این سبک استفاده می کنند تا یک فیلم نامه در سبک ترس یا فیلم نامه ای هیجان انگیز خلق کنند . محبوبیت این سبک به قدری بالا رفته است که امروزه می توان گفت یکی از پرفروش ترین سبک ها در دنیای بازی های رایانه ای سبک وحشت می باشد . بازی هایی نظیر سری Resident Evil به بالاتر رفتن محبوبیت این سبک در صنعت بازی سازی کمک شایانی کرده اند . در همین راستا استودیوهای بازی سازی قصد دارند بازی های خود را هرچه متنوع تر برای طرفداران این سبک عرضه کنند . در سال 2016 یک استودیوی مستقل به نام Fazan بازی رایانه ای جدید خود  با نام Beastiarium را که برای سیستم عامل ویندوز ساخته شده است معرفی کرد ، این بازی با ترکیب المان های بازی های ماجراجویی و سبم وحشت موفق به خلق یک بازی متفاوت در این سبک کرده است .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Beastiarium شما را وارد یک دنیای پر از رمز و راز و همچنین هیولاهای متفاوت وارد می کند که اتمسفر تاریک و جذاب این بازی شما را تا لحظه آخر بر سر صندلی نگاه خواهد داشت . داستان بازی مذکور در یک مجموعه زیرزمینی در پیترسبورگ و در ابتدای قرن بیستم در جریان است ، صد سال پس از حمله موجودات شیطانی به زمین شما وارد مکانی پر رمز و راز می شوید که دریچه ای جدید به سوی ناشناخته ها برای شما باز خواهد کرد . گیم پلی این بازی با استفاده از پازل های بسیار هوشمند در کنار المان های جذاب بازی های ماجراجویی در کنار داستان و اتمسفر جذاب این بازی شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد . بازی رایانه ای Beastiarium در تاریخ 5 دسامبر 2016 منتشر شده است و موفق به کسب نمره 78% از وب سایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Beastiarium نسخه PLAZA

مشخصات بازی Beastiarium :

نام بازی : Beastiarium

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Fazan

منتشر کننده : Fazan

سبک بازی : ماجراجویی – ترسناک

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Beastiarium

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *