دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Behind the Memory نسخه PLAZA

گشت و گذار در طبیعت و محیط های ناشناخته و یافتن اسرار این محیط ها جذابیت بسیاری برای تمامی افراد دارد . ماجراجویی یکی از جذاب ترین سوژه ها در دنیای تفریح و سرگرمی می باشد . فیلم هایی مانند Indiana Jones و بازی هایی مانند Tomb Raider از همین موارد می باشند . تاکنون بازی های ماجراجویی بسیاری با سوژه هایی بسیار متفاوتی ساخته شده اند . بازی هایی داستان محور مانند سری Uncharted و بازی هایی با گیم پلی بسیار درگیر کننده مانند سری Assassins Creed از همین عناوین می باشند که هرکدام نکات مثبت و منفی خود را داشته اند . استودیوی بازی سازی مستقل GuraShop در سال 2016 اقدام به ساخت بازی با نام Behind the Memory کرد ، این بازی با استفاده از دوربین اول شخص در سبک ماجراجویی موفق به خلق یک تجربه بی نظیر برای طرفداران این سبک شده است .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Behind the Memory یک بازی رمز و راز گونه می باشد که در یک دنیای ویران شده و کویری در حال روایت می باشد . بازی باز در نقش فردی به نام هکتور می باشد که پس از سال ها قصد بازگشت به محل زندگی خویش را دارد ، هکتور گذشته ای تاریک دارد که در تمام طول زندگی خویش در تلاش بوده است تا از این گذشته فرار کند . همان طور که در ابتدا نیز گفته شد بازی دارای یک داستان تاریک و راز گونه می باشد ، شما در تمام طول بازی در حال یافتن اطلاعاتی در رابطه با زندگی هکتور می باشید ، تمام این بازی برپایه گشت و گذار ساخته شده است . گرافیک هنری این بازی یکی از زیباترین گرافیک های هنری سال های اخیر می باشد ، تمام محیط های طراحی شده در این بازی با جزئیات بسیار بالا و بسیار زیبا طراحی شده اند . بازی رایانه ای Behind the Memory در تاریخ 25 نوامبر 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 85% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Behind the Memory نسخه PLAZA

مشخصات بازی Behind the Memory :

نام بازی : Behind the Memory

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : GuraShop

منتشر کننده : GuraShop

سبک بازی : ماجراجویی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Behind the Memory

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *