دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Bejeweled 3

این نسخه از بازی را می توان بهترین و درخشان ترین Bejeweled دانست ، راه های جدیدی برای لذت بردن از این بازی پازلی بسیار زیبا وجود دارد ، شما 8 حالت گیملی نفس گیر را تجربه می کنید که برای هر ذائقه ای خوشایند خواهند بود .Bejeweled 3 تجربه ای شگفت انگیز و لذت بخش برای طرفداران بازی های پازلی بوجود می اورد .با 8 حالت گیم پلی متفاوت ، به جرات می توان گفت شما هرگز خسته نمی شوید و در هر حالت روحی که باشید این بازی برایتان خوشایند خواهد بود .البته حالت گیم پلی کلاسیک نیز برای شما در نظر گرفته شده است .گرافیک و صداگذاری این بازی جوی آرامش بخش برای کاربران ایجاد می کند در حالی که یک گیم پلی مهیج پیاده سازی شده است .این نسخه از بازی 4 شیوه ی گیم پلی مخفی دارد که شما آن ها را هنگام بازی کردن باز خواهید کرد .Bejeweled 3 گرافیکی HD به شما ارائه می کند تا در کنار صدا گذاری مناسب تجربه ای قابل قبول به شما ارائه شود .

سایر توضیحات : Bejeweled 3 یک بازی پازلی است که  بازخورد های فوق العاده مثبتی از سوی کاربران دریافت کرده است . گیم پلی ارامش بخش و روان ، حالت ها گیم پلی متنوع و پازل هایی دقیق دلایلی هستند که این بازی را از دیگر عناوین متمایز ساخته اند .Bejeweled 3 در سال 2010 منتشر شده است اما با توجه به شیوه ی طراحی منحصربفردش هنوز می تواند برای طرفداران بازی های پازلی ارزشمند باشد .

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*
*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*
*دقت کنید که این بازی به صورت آفلاین است*

دانلود بازی کامپیوتر پازلی آرامش بخش Bejeweled 3 جدید

مشخصات بازی   Bejeweled 3:

نام بازی : Bejeweled 3

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2010

شرکت سازنده : PopCap Games, Inc.

منتشر کننده : PopCap Games, Inc.

سبک بازی :پازلی ، فکری

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : steam

Bejeweled 3

  • 2 replies
    1. یه نفر says:

      مرسی نمی دونم چه جوری ازتون تشکر کنم 🙂
      واقعا کلی دنبالش گشتم تا با شما آشنا شدم …
      عاشق این بازیم D:

      پاسخ دادن
    2. alireza says:

      این بازی بی نظیره! یادش بخیر،بچه که بودم عاشق این بازی بودم، نه فقط به خاطر خاص بودنش بلکه بک گراندهایی که داشت من رو مات و مهبوت خودش میکرد،اون حالت داستانی و حالت بی نهایتش خیلی جالب بود و صدای (میشه گفت) راویش خیلی گرم و باحال بود.احیانا میدونید کجا میشه بک گراند هاشو گیر آورد؟

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *