دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Berserk And The Band of The Hawk نسخه HI2U و FitGirl + پک الحاقی

در میان خشم جنگجویان و دیوانگی آنها جایی برای عقل و منطق وجود ندارد. عقل و منطق نیز همواره قربانی این آشفته بازار بوده اند و نتیجه نیز از قبل قابل پیش بینی است! در بازی Berserk And The Band of The Hawk شما در دنیای تاریک Berserk سفر می کنید. جایی که تاریکی تمام آن را فرا گرفته است و جدالی خونین در راه است. جایی که شما می توانید حرکاتی را مشاهده کنید که در دنیای عادی قادر به دیدن آنها نیستید. جایی که شمشیر های غول پیکر در دستان جنگجویان مانند یک شلاق بر سر دشمنان فرود می آیند و آنها را از وسط به دو نیم می کنند. جایی که به دلیل تاریکی بیش از حد آن، خون را به جای آب می نوشند و جنگجویان سرمست از پیروزی در پی قدرت هستند. هیولاهای بسیار زیادی در این دنیا وجود دارند که هر کدام نیز در پی نابود کردن این جنگجویان هستند. بازی Berserk And The Band of The Hawk یکی از جدیدترین ساخته ها شرکت بازی سازی بسیار معروف KOEI TECMO GAMES CO., LTD است که به تازگی برای پلتفرم ویندوز عرضه شده است.

سایر توضیحات: علاوه بر داستان بسیار بسیار معروف “The Golden Age Arc” شما در این بازی می توانید با شخصیت اصلی بازی به نام Guts همراه شوید که در پی انتقام در طی داستان “The Hawk of The Millennium Arc” است. در این بازی علاوه بر شخصیت قهرمان اصلی داستان یعنی Guts، شخصیت های دیگری نیز وجود دارند که شما می توانید آنها را انتخاب کنید. در این بازی افکت های بسیار جالبی از نبردهای تن به تن وجود دارد که مخصوص فرهنگ ژاپنی است و بدون شک بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

مشخصات بازی Berserk And The Band of The Hawk :

نام بازی : Berserk And The Band of The Hawk

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده :KOEI TECMO GAMES CO., LTD

منتشر کننده : KOEI TECMO GAMES CO., LTD

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : STEAM

Berserk And The Band of The Hawk