دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر BitMaster

BitMaster یکی از بازی های سبک اکشن است که توسط کمپانی Vladimir Shlapak طراحی و ساخته شده و به تازگی توسط کمپانی Sometimes You برای پلتفرم PC روانه بازار شده است . BitMaster یکی از بازی های شوتر پویا و رنگارنگ بشمار می آید که با الهام از بازی های موفق بسیاری از جمله Geometry Wars, Crimson Land و Satellite Reign طراحی شده است . برای ساخت این بازی از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده شده است . شما باید هر دشمنی که پیش رویتان قرار می گیرد را نابود کرده و با جمع آوری قدرت های UPS سلاح های خود را بهبود بخشید .

سایر توضیحات : تعادل بازی هربار که وارد بازی می شوید ، دچار تغییر و تحول شده و همین امر باعث می شود تا بازی غیر قابل پیش بینی و دشوار گردد و سعی شما برای کسب امتیازات بیشتر افزایش یابد . BitMaster برای تمام سنین مناسب بوده و به طور میانگین هر ماموریت و مرحله حدود 30 دقیقه به طول می انجامد . 20 نوع مختلف از دشمنان ، 8 نوع سلاح مختلف ، 13 قدرت پردازش ، 5 شخصیت قهرمانان ، 5 رئیس بزرگ و تنها 1 راه برای فرار تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است .

 

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

دانلود بازی کامپیوتر BitMaster

 

مشخصات بازی BitMaster :

نام بازی : BitMaster

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Vladimir Shlapak

منتشر کننده : Sometimes You

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : RAR

لینک مرتبط : STEAM

– برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید .

 

BitMaster