دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Blackfaun نسخه PLAZA

امروزه سبک نقش آفرینی قادر است تا به رویای فانتزی هر فردی را جامع عمل بپوشاند . در این سبک بازی ها شما قادر خواهید بود در نقش هر شخصیتی که علاقه دارید قرار بگیرید . شما می توانید یک جادوگر قدرتمند ، یک شوالیه دلاور و یا یک جست و جو گر فضایی شوید . نکات مثبت این سبک باعث شده است که این سبک در دنیای بازی های رایانه ای به یکی از محبوب ترین سبک ها تبدیل شود بطوری که هرساله بازی های بسیاری در این سبک منتشر می شود ، بازی هایی مانند سری Fallout و Mass Effect از همین بازی ها می باشند که این سبک را به جایگاه امروزی خود رسانده اند . بازی رایانه ای Blackfaun یکی از جدیدترین بازی های این سبک می باشد که با استفاده ازالمان های بازی های استراتژی موفق به خلق یک بازی بسیار زیبا شده است .

سایر توضیحات : بازی رایانه ای Blackfaun یک بازی نقش آفرینی سرعتی می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Wild Guess Software ساخته شده است . این بازی شما را در نقش قهرمان دنیای در حال نابودی توسط شیاطین قرار می دهد و شما باید با مبارزه با این موجودات آنها را از سرراه خود بردارید و دوستان و خانواده خود را نجات دهید . گیم پلی این بازی الهام گرفته شده از گیم پلی های کلاسیک بازی های نقش آفرینی می باشد ، در طول بازی شما آیتم های بسیاری پیدا خواهید کرد که شخصیت شما را بیار قدرتمند تر خواهد کرد در همین راستا سازندگان برای آسان تر نشدن بازی دشمنان شما را نیز به همان اندازه قدرتمند خواهند ساخت . بازی رایانه ای Blackfaun در تاریخ 27 آکتبر 2016 منتشر شده و موفق به کسب نمره 71% از وبسایت استیم شده است .

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود بازی کامپیوتر Blackfaun

مشخصات بازی Blackfaun :

نام بازی : Blackfaun

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Wild Guess Software

منتشر کننده : Wild Guess Software

سبک بازی : اکشن – نقش آفرینی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

Blackfaun

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *