دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Blackwood Crossing نسخه Reloaded + آپدیت 20170505

بازی Blackwood Crossing یک بازی بسیار جذاب و ماجرایی است که در سبک اول شخص ارائه شده است. در این بازی شما درگیر ماجرایی بسیار پیچیده خاهید شد که در آن باید راز یک دسیسه را فاش کنید. در این بازی شما در نقش Scarlett هستید، نوجوانی که راه خود را در مسیر این جهان می جوید. ماجرا از این قرار است که شما از خوابی عمیق بیدار می شوید و مات و مبهوت متوجه می شوید که در یک قطار در حال سفر به سوی نا کجاآباد هستید. البته تعجب شما زمانی بیشتر می شود که متوجه می شوید در این سفر تنها نیستید و برادر کوچکترتان به نام Finn نیز در قطار است. اما زمانیکه اولین نشانه ظاهر می شود متوجه می شوید که این قطار یک قطار عادی نیست و شما درگیر شروع یک داستان جادویی هستید. داستانی سراسر از عشق و امید همراه با از دست دادن عزیزان! شروع داستان نشان از جذابیت بازی Blackwood Crossing است و شما کم کم متوجه می شوید که باید روابطتان را با برادر کوچکترتان مورد آزمایش قرار دهید. هر دو شما یتیم بوده اید و این مسئله باعث شده است که رابطه شما دو تن بسیار قوی باشد اما با بزرگتر شدنتان و پیشروی به دوره بلوغ متوجه می شوید که این روابط همیشه یکسان نخواهند ماند.

سایر توضیحات: بازی Blackwood Crossing یک بازی بسیار جذاب است که در آن شما باید خود را مورد آزمایش قرار دهید. ساخت روابط قوی می تواند یک زندگی بسیار خوب را برای هر فردی رقم بزند اما آزمایش این روابط بسیار مهم هستند و باید میزان قوت این روابط را در سختی های زندگی مورد بررسی قرار داد. بازی Blackwood Crossing توسط شرکت PaperSeven LTD برای پلتفرم ویندوز تولید شده است و شرکت همکار با نام Vision Games Publishing LTD نیز وظیفه عرضه این بازی به بازار را دارد.

*حتما قبل از دانلود بازی سیستم مورد نیاز بازی را مطالعه کنید*

*برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه نصب بازی و ایرادات احتمالی به بخش راهنمای نصب مراجعه نمایید*

دانلود Blackwood Crossing جدید

مشخصات بازی Blackwood Crossing :

نام بازی : Blackwood Crossing

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2017

شرکت سازنده : PaperSeven LTD

منتشر کننده : Vision Games Publishing LTD

سبک بازی : ماجرایی

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

شما از این پس می توانید بازی های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی درخواست دهید

Blackwood Crossing

به روز رسانی :

1396/02/30 آپدیت 20170505 نسخه Battery اضافه شد.
  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *