دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Blood of Magic

بازی Blood of Magic در سبک اکشن , ماجراجویی , نقش آفرینی , شبیه ساز , استراتژیک می باشد که توسط استودیوی Stoneworks Games ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . خون جادویی یک بازی جهان باز کوچک می باشد که جنگ های مختلفی را در دل خود دارد . المان های دیگر نظیر ساخت و ساز , مدیریت شهر , استخدام و اکتشاف نیز تجربه ی شما را در Auguston بالا می برد .

خلاصه داستان : بازی Blood of Magic از جایی شروع می شود که جنگ پادشاهی شمالی در Vuista باعث تفرقه شده بود . شهر Vuista به صورت اورجینال برای اجداد Obrodians می باشد گرچه یک جنگ داخلی در 100 سال قبل با استفاده از یک کریستال مرموز آنها را از هم جدا کرده بود . عده ای آماده بودند تا از جنوب جدا شده و در مقابل Obrodians اعلام استقلال کردند . به تازگی Vuista پرده از رازی جادویی برداشته است که با نام Occult Crystal شناخته می شود . این جادو به راحتی از طریق تزریق در خون به بدن میزبان رفته و به مرور او را قوی می کند . این قدرت جادویی باعث شده تا کسانی که در این زمینه بی تجربه بوده و هیچ تمرینی نداشتند بتواند قدرت های جادویی کسب کنند . گیم پلی بازی Blood of Magic بسیار جذاب بوده شما می توانید ساختمان های خود را ساخته و پیروان , منابع و دستور عمل های جدیدی را وارد کنید یا ساختمان های فعلی خود را به روز کرده و از ورژن پیشرفته ی آنها استفاده کنید . شما می توانید افراد مختلفی پیدا کنید که به شما در نبردها کمک کنند حتی قادر خواهید بود تا وفاداری آنها را نسبت به خود آگاه شوید . در طول این ماجراجویی با انسان ها و موجودات مختلفی روبه رو خواهید شد و باید همیشه به دنبال کشف راه ها و ورودی های جدید باشید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Blood of Magic

نام بازی (فارسی) : خون جادویی

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Stoneworks Games

منتشر کننده : Stoneworks Games

سبک بازی : اکشن , ماجراجویی , نقش آفرینی , شبیه ساز , استراتژیک

حجم فایل : 800 مگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 4 replies
    1. mamali says:

      درود بر شما . میخواستم بدونم این بازی شبیه زندگی فدوال میباشد .

      خواستم بگم قسمت مود یا پچ بازی هام راه اندازی کنید . بقل بازیا بنویسید قابلیت مولتی پلیر دارند یا نه

      واقعا سایت عالی دارین

      پاسخ دادن
    2. Ali says:

      سلام من یه مدت قبل (فکر کنم 4 روز ) قبل برای ایمیلتون یه درخواست فرستادم راجع به بازی officers 2009 اما جواب نگرفته گفتم شاید ایمیلاتونو برسی نمیکنید گفتم از اینجام یبارم در خواستمو قرار بدم
      بازی officers
      سال تولید 2009
      سبک real time strategy
      لازم نیست تایید کنید تو نظرات دیده بشه
      مرسی 🙂

      پاسخ دادن
      • Nima says:

        سلام
        بازی قدیمی است و مشکل دریافت فایل داریم . هر وقت دانلود تموم شد برای دانلود قرار می دیم .

        پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *