دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Bombshell نسخه CODEX

Bombshell نام یک بازی کامپیوتری در سبک اکشن نقش آفرینی می باشد که توسط استودیوی Interceptor Entertainment ساخته شده است که بیش از این این کمپانی بازی موفق Rise of the Triad را در سال 2013 ساخته است . بازی Bombshell در سال 2016 توسط کمپانی 3D Realms برای سیستم عامل ویندوز مایکروسافت منتشر شده است . این بازی توسط موتور بازی سازی Unreal Engine 3 ساخته شده است که این موتور یکی از قدرتمند ترین موتورهای بازی سازی حال حاظر جهان می باشد درنتیجه بازی از لحاظ گرافیکی در سطح بسیار بالایی قرار دارد . این بازی برای اولین بار در تاریخ 14 می 2014 معرفی شد و سازندگان در آن تاریخ قول یک اکشن نفس گیر به همراه صحنه های سینمایی بسیار جذابی را به طرفداران دادند و با نشان دادن تریلری تاریخ انتشار بازی را سال 2015 میلادی اعلام کردند اما در ادامه این بازی را با تاخیر با ژانویه سال 2016 انتقال دادند .

سایر توضیحات : داستان این بازی در فضایی سایبرپانک در جریان است و بازی باز کنترل یک جنرال به نام Shelly BOMBSHELL Harrison را در دست دارد . ژنرال شلی یکی از تنها زنانی می باشد که در ارتش در حال فعالیت می باشد و او را به عنوان یکی از موفق ترین و حرفه ای ترین ژنرالان ارتش می شناسند تا اینکه در جریان یک حادثه ناگوار در واشنگتن که با نام حادثه واشنگتن در بازی از آن یاد می شود شلبی دست خود و تمام گروهش را از دست می دهد پس از این حادثه ناگوار شلبی که فکر می کند دیگر در ارتش جایی برای او نیست از ارتش خارج شده و یک زندگی تنها را در پیش می گیرد تا اینکه یک گروه ارتش خصوصی به او پیشنهاد یک ماموریت سخت را می دهد ، ماموریتی که فقط شلبی می تواند از پس آن برآید در ادامه این سازمان خصوصی یک دست مکانیکی به شلبی می دهد و او را وارد ماموریتی می کند که زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Bombshell

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2016

شرکت سازنده : Interceptor Entertainment

منتشر کننده : 3D Realms

سبک بازی : اکشن

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 14 replies
    1. فرزاد says:

      سلام بازیو که نصب میکنم بعد از اجرا 4 تا ارور میده میگه یسری از dll های بازی نیستن ابته ویندوز من 10 هست

      پاسخ دادن
    2. saman says:

      سلام دوستان.اقا بازی رو اجرا میکنم بعد از چند ثانیه میپره بیرون و ارور bomshell has stopped working mide لطفا کمک کنید

      پاسخ دادن

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *