دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر I am Bread GoatBread

بازی I am Bread GoatBread در سبک شبیه ساز , اکشن , ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی Bossa Studios ساخته شده و استودیوی مذکور این بسته ی الحاقی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . در GoatBread DLC ما شاهد یک خط داستانی و ماجراجویی جدیدی خواهیم بود .

خلاصه داستان :  شما در این بازی در نقش قهرمانی خواهید بود که تا کنون نمونه ی آن را در جایی دیگر مشاهده نکرده اید . I Am Bread در مورد ماجراجویی های یک نان برای تبدیل شدن به تست می باشد در این مسیر او باید با حوادثی خطرناک در آشپزخانه روبه رو شود و نداشتن دید کلی از محیط بیرون او را بیشتر در معرض خطر قرار داده است . راهی که او می رود هیچ نان دیگری نداشته است . در این بازی شما قرار است به اعماق داستانی بروید که تاکون در بازی های ویدئویی شاهد آن نبودید . بدون شک اگر شما از طرفداران این دست از بازی های می باشید بازی Goat Simulator را انجام دادید در این DLC جالب ما شاهد تلفیق شدن بازی من نان هستم با شبیه ساز بز هستیم . از طرفی کارکتر اصلی بازی Team Fortress 2 نیز حضور دارد . بازی I am Bread GoatBread بدون شک یکی از جالبترین بسته ی الحاقی می باشد که برای یک بازی می تواند منتشر شود و تجربه ی آن می تواند ساعت ها شما را سرگرم خود سازد .

مشخصات بازی :

نام بازی : I am Bread GoatBread

نام بازی (فارسی) : بسته ی الحاقی من نان هستم

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Bossa Studios

منتشر کننده : Bossa Studios

سبک بازی : شبیه ساز , اکشن , ماجراجویی

حجم فایل : 826 مگابایت

نوع فایل : ISO

لینک مرتبط : Steam

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *