دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Broken Sword Directors Cut

بازی Broken Sword Directors Cut در سبک ماجراجویی می باشد که توسط استودیوی Revolution Software Ltd ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . پاریش در پاییز . یک قتل وحشیانه ای در کاخ رویال رخ داده است . زمانی که Nico Collard از سیاست مدار معروف Pierre Carchon دعوت به مصاحبه می کند خود را غرق شده در یک توظئه ی وحشیانه می بیند .

خلاصه داستان : Broken Sword Directors Cut یکی از بازی های کلاسیم ماجراجویی می باشد که نامزد چند جایزه ی BAFTA شده است . Nico Collard به همراه George Stobbart وارد یک ماجراجویی سرتاسر خطر و فتنه می شوند . به جورج و نیکل در این مسیر کمک کرده و با ماجراجویی در سرتاسر جهان و کشف مناطق مختلف , حل اسرار باستانی و خنثی کردن توطئه های تاریک پرده از رموز Knights Templar بردارید . Broken Sword Directors Cut یک موضوع پیچیده و در عین حال جذاب را روایت می کند که میلیون ها بازیکن را به خود جذب می کند . در نسخه ی Director’s Cut ما شاهد بهبودهای بسیاری بوده ایم به کل داستان بازی چیزی در حدود 2 ساعت گیم پلی اضافه شده است . علاوه بر آن مینی گیم های اول شخص جذابی در داخل بازی Broken Sword Directors Cut گنجانده شده است . زمان آن رسیده تا تجربه ماجراجویی نیکل و جورج را در قالبی جدید داشته باشید .

مشخصات بازی :

نام بازی : Broken Sword Directors Cut

نام بازی (فارسی) : شمشیر شکسته ویرایش ویژه

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Revolution Software Ltd

منتشر کننده : Revolution Software Ltd

سبک بازی : ماجراجویی

حجم فایل : 1.7 گیگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 0 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *