دانلود نرم افزار موزیک ملودیفای

ملودیفای (Melodify) از معتبرترین رسانه‌های پخش و دانلود آهنگ‌های داخلی و خارجی است. با نصب ملودیفای شما به هزاران آهنگ در سبک‌ها و زبان‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و می‌توانید مستقیما آن را دانلود کرده و یا به صورت آنلاین پخش نمایید.

دانلود بازی کامپیوتر Bullet Heaven 2

بازی Bullet Heaven 2 در سبک اکشن می باشد که توسط استودیوی مستقل Matt Roszak ساخته شده و استودیوی مذکور بازی را برای پلتفرم PC منتشر کرده است . بازی Bullet Heaven 2 یک شوتر جذاب می باشد که اسپین آف سری Epic Battle Fantasy به شمار می رود . کل محتوای این بازی تیراندازی به هر چیزی می باشد که در حال تکان خوردن است . در حالی که باید از صدها گلوله در کسری از ثانیه در فرار باشید .

خلاصه داستان : بازی Bullet Heaven 2 دارای تنوع زیادی در بخش دشمنان می باشد و شما باید با غول ها و موجودات مختلفی مبارزه کرده و سر آنها را بترکونید . 70 لول منحصر به فرد نیز طراحی شده است که از نبرد با Boss گرفته تا مودهای بی نهایت survival را شامل می شود . 18 موسیقی متن زیبا که با فضای جذاب بازی درآمیخته شده از دیگر ویژگی های این بازی می باشد . شما می توانید بازی Bullet Heaven 2 تا سقف 4 بازیکن به صورت همزمان انجام دهید . در مجموع 8 کارکتر قابل بازی وجود دارد که هرکدام سلاح و شخصی سازی مخصوص به خود را دارند . سه درجه سختی که در بازی گنجانده شده مهارت های ها شما را به چالش می کشد .

مشخصات بازی :

نام بازی : Bullet Heaven 2

نام بازی (فارسی) : گلوله های آسمانی 2

پلتفرم : PC

زبان : انگلیسی

سال انتشار : 2015

شرکت سازنده : Matt Roszak

منتشر کننده : Matt Roszak

سبک بازی : اکشن , Indie

حجم فایل : 117 مگابایت

نوع فایل : exe

لینک مرتبط : Steam

  • 2 replies

    ارسال نظر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *